05.09.2010

Trening denne uken

Såå.. jeg fikk ikke lagt ut hvordan jeg har trent denne uken i går. Jeg orket rett og slett ikke. Man blir så døsig av varmen i boblebadene!

Mandag: Kondis med hopp. Pluss styrketrening på armer, lår og mage.
Tirsdag: Step 2
Onsdag: 30 min kondis, 30 min styrke. En time som ikke går normalt ettersom jeg har forstått.
Torsdag: Null trening
Fredag: Corebar easy
Lørdag: Null trening
Søndag: Intervall trening i 60 minutter.

Beinhinnebetennelsen min virker som om den aldri vil gi helt slipp på meg. Den kommer og går. Kjenner den ikke hele tiden, men inni mellom. Tror jeg har prøvd alt! Og JA, jeg har prøvd å være uten trening, men det funket ikke. Holder meg fast til å ta på tigerbalsam på leggen før trening og tror det funker.


Hvordan har du trent denne uken?

3 kommentarer:

  1. Elsker at du skriver hva du har trent på en uke. Får mer motivasjon av det :))

    SvarSlett
  2. Du er flink! Har bare jogget to dager denne uken.. Ha en fin dag videre!

    SvarSlett
  3. så flink du er! :)

    sv; Tusen takk søte deg <3

    SvarSlett