01.09.2010

Heeeellooo sliten.com

Dette er første gang jeg sitter i ro siden lunsj på jobb i dag! Jeg er så sykt sliten nå. Føler beina skal dette av meg. Begynte dagen klokken SYV i dag. Det har jeg ikke gjort siden før sommeren.

Første som møtte meg når jeg kom på kontoret mitt i dag var; veldig tomt!

Det er litt trist å flytte fra kontorene vi har nå. Jeg liker meg der! Men blir litt deilig å komme inn med nye kollegaer og ny inspirasjon. Mitt nye kontor;

Gardinene skal vekk og ting skal selfølgelig inn. Hehe! De fleste kontorene har størrelsen som mitt har, så har vi tre STORE, men de skal den nye sjefen vår ha og de nåværende sjefene ha. Grunnen til at jeg liker de nye lokalene er lyset og hvor åpent det er! Blir ikke så tungt i vinter da.

Etter jobb var jeg på trening og i kveld skal jeg på kino med en venninne. 100 kr på at jeg sovner under filmen! Vi skal se den nyeste Varg Veum filmen. Noen som har sett den?

6 kommentarer:

  1. Så fine Hunter støvler.. Vurdere sterkt å kjøpe sånne selv.. Men har litt lyst på Ilse jacobsen (de lave) så klarer ikke helt bestemme meg.. men skal du først gå med støvler så er det kanskje like greit at de er høye...
    Har ikke sett den filmen nei. Men skal garantert se den som er filmet i Førde :)

    SvarSlett
  2. Brillene på hodet? ;)

    SvarSlett
  3. @Benedicte: Annbefaler deg å kjøpe Hunter fremfor Ilse Jacobsen. Har latt noen kollegaer prøve mine og de har Ilse fra før av og de angrer på at de kjøpte Ilse for de synes Hunter satt så mye bedre på foten og var bedre å gå i :)

    SvarSlett
  4. @Amailie: heheh, jaa. De ender som oftest der :p

    SvarSlett