04.09.2010

FERIE

Jeg har faktisk FERIE nå! Skal ha ferie i tre uker. Er så sinnsykt deilig å ikke tenke på vekkerklokke! Har veldig få planer for ferien min utenom at jeg neste lørdag på denne tid er i HELLAS med en venninne.

Jeg skal egentlig bare bruke ferien på å lade opp til ett år til som lærling i en fantastisk jobb! Mange spennende prosjekter som venter meg når jeg kommer tilbake fra ferie. Men jeg skal bare sove mest mulig, trene, slappe av og gjøre ting jeg ikke har tid til ellers mens jeg har ferie. Faktisk så kommer pappaen min og stemoren min hit mens jeg har ferie også. Gleder meg veldig til å se de igjen! Har ikke sett de på alt for lenge. Ikke så gøy å ha en pappa som bor alt for mange mil unna.


I dag har jeg vært ute å spist med en venninne, så skal jeg på SPA med en annen venninne i kveld. Deilig dag med andre ord!

Hva er dine planer for kvelden?

Skal legge ut hvordan jeg har trent denne uken i kveld tror jeg, så følg med videre på bloggen.

5 kommentarer:

  1. Du er heeeeeeldig!

    SvarSlett
  2. HELDIG :D
    Eg skal berre ete usunt, sjå på film og ha litt heime-spa :) Aleinetid!

    SvarSlett
  3. Såg deg i Førde i kveld. Aldri sett ei jente sjå så bra ut i treningskle! WOW! Verkeleg!! Håpar kjærasten din veit at han er heldeg,

    SvarSlett