02.09.2010

Dagbok

Jeg elsker å ha en plass der jeg kan skrive ned tankene mine, men bloggen er ikke alltid den riktige plassen. Jeg har faktisk nettopp skrevet tre lange innlegg som jeg holdt på å publisere på bloggen, men når jeg las over de, så slettet jeg dem en etter en for de var så alt for private. Siden alt ikke egner seg på bloggen skriver jeg det i en bok. Jeg har faktisk ikke skrevet i boken på en stund og jeg las nettopp om første gang jeg skulle få resept på p-piller. AI, det var pinelig å lese!

Det mest dumme med boken er faktisk at den har stått i stuen LENGE, heldigvis har ingen åpnet den av ren nyskjerrighet, men nå som jeg har vist bilde av den her tror jeg at jeg skal gjemme den. Står så SINNSYKT masse rart inne i den. Jeg gleder meg til jeg blir voksen, gammel og grå og kan lese om alle de syyyke, syke tankene jeg hadde som 16, 17, 18 åring.

Skriver du dagbok?

8 kommentarer:

  1. Hvorfor kommer ikke kommentaren min opp? :p

    SvarSlett
  2. Er det sant at kjærasten din har vore utro?

    SvarSlett
  3. Hvorfor sier du sånt anonym? Idiotisk! Jeg kjenner verken Terese eller kjæresten hennes,men det passer uansett ikke å skrive slikt her

    SvarSlett
  4. korleis det det med boka di?

    SvarSlett
  5. Sv: det skal jeg ! ja, skriver dagbok, men etter at mamma klarte å lese i den, har jeg ikke tørt å skrive mer. Huff.. Ble veldig irritert da !

    SvarSlett
  6. Eg elskar å skrive dagbok, har faktisk ein eg har skreve i siden 2003 eller noko. gøy å lese korleis ein har forandra seg på dei åra.

    Det står faktisk ein del der eg blir flau av å lese. hehe

    SvarSlett
  7. @Greta: Boka mi som i den eg har fortalt om for lenge sida? Kan fortelle i ett eige innlegg en gang :)

    SvarSlett