02.08.2010

Vinnere av solpass

Vinnerene ble tilfeldig plukket ut ved at jeg holdt meg for øynene og rullet opp og ned i kommentarfeltet. Gratulerer til; Kjerstin, Tonje, Stine, Line, Anna, June, Trude, Iselin, Toril, Amalie!

Alle vinnerene utenom Stine, June, Amalie er blitt kontaktet på mail. Stine, June og Amalie må kontakte meg på mail; teresehafstad@hotmail.com.

Følg med videre for flere konkurranser om solkort! Hvordan vil dere konkurransen skal vere neste gang? Er åpen for forslag. Er litt kjedelig med "legg inn en kommentar"-konkurranser.

6 kommentarer:

  1. Noke som iiiikkje krever ein blogg vertfall, så kanskje eg tør å melde meg på denne gangen ;)

    SvarSlett
  2. @Annelin: Nei, det blir ikkje for eg hata sånne "skriv om meg på bloggen din blablabla"-konkurransa så intenst sjøl :)

    SvarSlett
  3. Ja, det er relativt teit :) Men er vel litt begrensa kass konkurransa ein kan ha viss ein skal ha for dei som ikkje har blogg og!

    SvarSlett
  4. Leste reportasjen om deg i BT i dag. Trist å høre hva du har vert utsatt for. Håper du greier å heve deg over de dårlige kommentarene og opplevelsene (som trolig kommer fra folk som er sjalu fordi de ikke greier å skrive en like bra blogg som deg) og heller glede deg over de fine tilbakemeldingene. Du har en flott og velskrevet blogg og er en vakker og sympatisk jente. Håper du fortsetter å blogge. Hilsen *medblogger* ♥ Mica

    SvarSlett
  5. @Heimlaga: Tusen, tusen takk! Men det var i fjor sommar det var verst, så har komt meg over det :) Igjen; tusen, tusen takk for fine ord!

    SvarSlett
  6. åååh, så gla eg blei noo :D Eg har ALDRI vunne nåke før joo :D jeeii:) Hmm, kanskje nåke om den beste historia om ettlanna vinne ?;D

    SvarSlett