27.08.2010

Treningsuka mi så langt

Den her uken føler jeg at jeg har vært flink. Jeg har trent minst tre ganger pr uke i hele sommer, men motivasjonen har ikke helt vært på topp. Derimot så har jeg denne uken trent hverdag og har planer om en treningstur når jeg våkner i morgen. Motivasjonen på topp? OHYES!

Jeg har vært på saltimer hele uken + litt egentrening.

Mandag: Kondis m hopp. Pluss styrketrening på mage, armer og lår.
Tirsdag: Step 2.
Onsdag: Kondis m hopp. Pluss styrketrening på mage, armer og lår.
Torsdag: Step styrke. Autch.. det hadde absolutt ikke leggene mine godt av ettersom jeg har en beinhinnebetennelse som kommer og går.
Fredag: Corebar.

Uken som kommer begynner Spenst med skikkelig timeplan igjen! Det er så sykt bra at de har time nesten hverdag kvart over fire. Selskapet jeg jobber i har blitt slått sammen med ett annet selskap og vi skal flytte i nye kontor neste uke, nesten vegg i vegg med Spenst, så da er det ingen unnskyldning for å ikke trene før/etter jobb. Jeg vet ikke hva jeg synes om å måtte flytte kontor. Liker meg der vi har vært! Store og lyse kontor.. vet ikke hvordan de er der vi skal inn nå.

På tirsdag er jeg ferdig på turistinformasjonen for sesongen. Gleder meg til å komme på kontoret igjen til tross for at jeg skal bare hjelpe å flytte i tre dager før jeg har FERIE(!!!!)

Har du trent denne uken?

4 kommentarer:

  1. EG SÅG DEG UTE I GRÅ :D :D Kor er kjolen du gjekk med fra?

    SvarSlett
  2. Kor er kjolen du gjekk med i går i frå? Den var njyyydelig!

    SvarSlett
  3. Kjolen eg gjekk med i går er fra Gina Tricot :)

    SvarSlett