04.08.2010

Sovesang

Fantastisk sang som alltid roer meg uansett hvor stresset jeg er. Setter den alltid på rett før jeg skal sove. Den er så herlig! En stor artist med en stor stemme synger den. Kan jo ikke være noen andre enn Maria Haukaas Storeng da. Sangen heter Cold souls.

Annbefaler dere å lukke øynene og legge dere i sofaen/sengen når dere skal høre den. Gjerne hør den på ett anlegg med litt bass - frysning følelse over hele kroppen! Husk å høre på teksten, den er fantastisk.



Hvilken rolig sang er din favoritt for tiden?

6 kommentarer:

  1. for øyeblikket er jeg ganske frelst av sangen Come Home - One Republic..En utrolig hærlig og avslappende sang ;)

    SvarSlett
  2. Elsker den sangen, og v´kjenner deg tydeligvis for godt :p Du vet hva jeg mener! Åååh, fine sangen og teksten :)

    SvarSlett
  3. Vet du at man må trykke på dette innlegget for å komme til kommentarene? Pleier jo å stå "6 kommentarer" helt nede, men ikke her

    SvarSlett
  4. @Cathrine: Hahahah, jaaa! Du sa jo at eg kom til å elske den!

    SvarSlett
  5. @Anonym: Så rart! Det er ikkje sånn her :s

    SvarSlett