30.08.2010

Snart nye kontor

Selskapet jeg jobber i, Reisemål Sunnfjord, har blitt slått sammen med ett annet selskap som heter Sunnfjord næringsutvikling. Jeg vet ikke helt hva jeg mener om det enda til tross for at jeg har lenge visst om at det kom til å skje. Det er litt spennende og gøy med forrandring da!

Vi vet ikke hvem som blir daglig leder for firmaet enda. Jeg håper virkelig det blir ett menneske som har evnen til å motivere og inspirere! Min nåværende sjef har uten tvil de evenene, heldigvis skal han være med videre, men ikke som daglig leder.

I dag var vi på de nye kontorene. De er omtrent vegg i vegg med Spenst som jeg har nevnt før. Jeg var veldig negativ til hvordan det kom til å se ut innvendig ettersom det bygget vi skal inn i ser utrolig trist ut, men jeg ble VELDIG positivt overrasket. Vi har stor kontorplass og nye kontoret mitt er litt større enn mitt nåværende. Denne gangen får jeg jo bestemme litt hvor ting skal stå og slikt også! Når jeg ble annsatt i selskapet var det mer sånn "her er ditt kontor" og alt var allerede på plass.

Jeg gleder meg veldig til å begynne på kontoret igjen! En sommer på turistinformasjonen er avkobling, men jeg føler ikke det gir meg så masse å sitte der med noen få personer innom daglig og ingenting annet å gjøre. Nå blir det bare spennende fremover! Skal jobbe veldig mye på eventdelen og mange spennende prosjekter. Vi har faktisk allerede hatt første møte for Sommarfest i Sunnfjord 2011! Har begynt å tenke på artister allerede. Tror nok det vil bli enda bedre i år enn i fjor ettersom alle vi som var arrangører aldri hadde vært med å arrangere noe så stort.

Det blir uten tvil ett spennende år før jeg skal videre i verden og studere!

Jobber eller studerer du?

5 kommentarer:

  1. Ka du skal studere seinare? :)

    SvarSlett
  2. @Astrid: Jeg er faktisk usikker selv enda. Har lyst til så mye! Men ender nok opp med markedsføring/pr/reiseliv/arrangemang. Noe innen der ;) Hehe!

    SvarSlett
  3. Hei navnesøster! Hehehe! ;) Eg har sett du har skreve en del om Janne Elin sine timar på spenst og eg forstår verkeleg kva du meinar! Var på Steppen hennar i dag og fy for ei dame!! KJEMPEflink! Skal utan tvil prøve å gå på timane hennar så ofte som muleg.

    Litt skryt til deg.. stå på vidare! Har lest nokre intervju med deg og du verkar kjempe flink på alt du gjer!! Lukke til vidare. Eg skal følge med på bloggen din.

    SvarSlett
  4. @Therese: åh, så gøy å lese! De fleste forstår hvorfor jeg liker Janne Elin sine timer så godt når de prøver de selv :)

    Og tusen, tusen takk! Det setter jeg stor pris på å høre. Det er snilt sagt av deg :)

    SvarSlett