08.08.2010

Ny favoritt

Jeg hadde en så siinnsykt bra kveld/natt i går. Herremin! Jeg var på A1 konsert før jeg og en venninne ble dratt med en annen plass. Vi kom oss ikke i seng før klokken var rundt fem, så jeg er helt kake nå. Har fått alt for lite søvn i natt!


Jeg ble forøvrig 10 år igjen under konserten. De spilte mange gamle klassikere i tillegg til noen av de nye. De spilte blandt annet In love and I hate it og jeg har funnet meg en ny favoritt. Har hørt på sangen i hele dag!



Ben er ikke helt feil. Åååh!
Everytime!

Har du hørt In love and I hate it før?

Beklager dårlige bilder, men hadde kun ett veeeldig dårlig mobil kamera.

5 kommentarer:

  1. Jeg elsker musikken til A1. Får ikke nok. Spesielt den nye sangen, den er bare helt herlig :) Og btw, MARK er ikke feil ^

    SvarSlett
  2. Mark er best då, MR HOTSTUFF !
    Har høyrt på A1 sanga siden konserten, A1 FOREVER lizzom<3

    SvarSlett
  3. Eg misunne dåkke sånn! Herlighet!
    Herlig bilde av deg og Isabell :D

    SvarSlett
  4. @Therese Kristina: Det var super gøy. Burde vert der du og :)

    SvarSlett
  5. @Therese og Sanne: Han er ikkje helt feil han heller :)

    SvarSlett