05.08.2010

My place

Jeg har fått litt spørsmål om hvordan jeg bor og om jeg kan vise bilder. Jeg vil ikke vise bilder av hele leiligheten min. Jeg vet ikke helt hvorfor, men sånn er det nå. Jeg bor ganske bra til. Jeg bor nært alt og kan dermed gå til både jobb og trening (i september skal vi faktisk flytte kontor omtrent vegg i vegg med Spenst)

Jeg leiger leilighet hos besteforeldrene mine - noe som er veldig greit, men kan være litt irriterende med en veeeldig nyskjerrig bestemor av og til ;) Jeg VET hun av og til sjekker hvordan det ser ut her.

Så litt bilder;

Det er ikkje skjeldent gangen min ser noe lignende ut som dette.. (vurderte en gang å ha alle skoene mine i gangen, meeen med tanke på at jeg har over 60 skopar passer det dårlig)

Men jeg ryddet i dag, så prøver å holde det sånn her;

Stuen min. Jeg ELSKER sofaen min! Tusen takk daddy dj!




Jeg har det veldig enkelt hos meg. Har ikke styrt på noe særlig her, men jeg trives!

Hvordan bor du? Hjemme hos dine foreldre eller alene?

5 kommentarer:

  1. Så koselig det så ut og det ble veldig mye bedre etter du ryddet i gangen :) Jeg bor sammen Morten og stortrives med det :D

    SvarSlett
  2. Ser koslig ut :)
    Eg bur heime med foreldra mine

    SvarSlett
  3. åå, sofaen din ser kjempegod ut! :-D Fra ei uke av bur eg aleine, på internat, og eg gler meg kjempemasse ! :-D

    SvarSlett
  4. @Astrid: Lykke til med å flytte aleine :)

    SvarSlett