15.08.2010

Lesehest

Jeg har aldri vært noe særlig til lesejente. Jeg har før hatet å lese. Jeg mistet lysten på det på barne og ungdomsskolen når vi ble tvinget til å lese bøker. MEN i sommer har jeg faktisk lest noen bøker. Jeg har virkelig fått sansen for det! Elsker å lese før jeg skal sove.

For tiden leser jeg Harry Potter. Har komt på andre boken og har planer om å lese hele serien. Jeg må si at jeg synes bøkene er trippelt så bra som filmene! Er mange detaljer som ikke er tatt med i filmene. Annbefaler absolutt alle å lese Harry Potter. Jeg sliter som oftest med å rive meg løs fra boken ..noe som kan gå ut over søvnen.

Har dere noen tips til hva jeg burde lese når jeg er ferdig med Harry Potter serien?

Jeg tørr ikke vise fjeset mitt i dag. Er kjempesliten! Drev hotell i natt. Hadde fire overnattingsgjester her. Sovnet sent og våknet tidelig. Fikk null koffein i meg før jeg og kjæresten min reiste til ett vennepar og har hatt en herlig dag med de. Etter det måtte jeg jobbe litt med blogging. Både min og Maria Haukaas Storeng sin. Jeg har virkelig vært kjempedårlig på å svare på kommentarer og mail i det siste og det beklager jeg, men skal få svart de fleste i kveld håper jeg.

6 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅ HARRY POTTEEEER! <3

    SvarSlett
  2. Nei, har ikkje noko å anbefale sidan eg hatar å lese bøker:)

    SvarSlett
  3. Twilight har jeg hørt skal være bra

    SvarSlett
  4. Elsker Harry Potter.
    Bør lese Drageløperen og Tusen Strålende Soler av Khaled Hosseini. FANTASTISKE bøker som du ikkje klarer legge fra deg :)

    SvarSlett
  5. Stieg Larsson sine bøker; Menn som hater kvinner, Jenta som lekte med ilden og Luftslottet som sprengte!

    SvarSlett