01.08.2010

Jeg lever, lever dere?

Hadde fått spørsmål om jeg lever enda og jada, men det virkelige spørsmålet tror jeg er; LEVER DERE? To smålige kommentarer på forje innlegg. Føler dere er interessert i det jeg skriver. HE-HE-HE!

Jeg har virkelig ikke lyst å forlate Oslo igjen. Hadde det vert opp til meg hadde jeg låst meg inne i hele byen og blitt her en stund til. Livet er så fantastisk i Oslo, jeg glemmer alt som heter rutiner og hverdag.

Som mange av dere leste så skulle jeg til Oslo på fredag, men det var tidenes styr, så kom meg ikke til Oslo før lørdag morgen. Var glad når jeg endelig var fremme og kunne gi Rikke en klem. Etter vi hadde vert å handlet litt reiste jeg på Ekebergsletta. Møtte først to søte venninner før jeg skulle backstage til Maria Haukaas Storeng og manageren hennes. (Jeg var der i forbindelse med Maria bloggen bare så det er sagt.) Jeg hadde det helt fantastisk. Koste meg hele dagen og kvelden. Maria er helt nydelig rett igjennom. Manager-Kathrine var superkoselig! Hadde aldri møtt henne før.
I dag har vi vert på tusenfryd. Rikke ble dårlig etter 2. karusellen, så ble ikke så mange karusellene, men hadde det kjempefint. Deilig med fint vær og fine mennesker rundt seg! Jeg har hatt en så utrolig fin helg! Helt fantastisk. Jeg har faktisk ikke ord.

I dag tidelig når jeg sjekket facebook dukket forresten dette opp på Maria sin facebook side;


Ikke at jeg var så heldig på bildet, men herregud for ett minne! Har jo bilde på mitt kamera, men har jeg min data? Nei, den klarte jeg å glemme i bilen til en venninne før jeg reiste til Oslo. Smart ass!

Hvordan har din helg vært? Har du vært ute å reist?

5 kommentarer:

  1. Så kjekt! Heldig som får møte ho, osv :)
    Eg har berre vore i sogn, hos familien til kjæresten :)

    SvarSlett
  2. @Therese Kristina: åååh, så koselig :D

    SvarSlett
  3. Vi leve vi òg, eller kan vel berre snakke for meg sjølv, men vi har ferie vi òg veit du, blir liksom ikkje tid til masse blogglesing, og ikkje minst kommentering :P

    SvarSlett
  4. Vi leser ikke bloggen din a

    SvarSlett
  5. Jeg så deg i går! Du gikk med blå joggedress på gardemoen? :)

    SvarSlett