03.08.2010

I BT i dag

Det er ingen hemmelighet at nettmobbing er noe jeg mener det er veldig viktig å sette lys på. I går ringte Bergens tidene meg og spurte om de kunne få stille meg noen spørsmål anngåande det. Når media spør meg om jeg vil la meg intervjue anngående nettmobbing er jeg ikke vanskelig å be.


De hadde omtrent sitet meg ordrett i artikkelen utenom "jeg omtaler for eksempel aldri familien eller vennene mine" det jeg sa var at jeg omtaler de aldri vennene mine på bloggen om de ikke vil det og familien min omtaler jeg minst mulig. Har allerede fått mange mail fra mennesker som har lest artikkelen, tusen takk, det setter jeg pris på!

Dere kan lese artikkelen her eller i dagens BT avis.

6 kommentarer:

  1. Veldig bra artikkel! Stå på. Har vært innom bloggen din flere ganger og synes det var artig at du dukket opp i avisen.

    Linda

    SvarSlett
  2. Veldig fin artikkel!

    SvarSlett
  3. @Anonym/Linda: åååh, så utrulig koselig å høre!

    SvarSlett