24.08.2010

Hvorfor jeg valgte Spenst

Om jeg husker rett så har jeg skrevet om hvorfor jeg valgte Spenst Førde fremfor Puls Førde før, men jeg har fått litt hendvendelser på mail i det siste fra skoleelever som nettopp har flyttet til Førde og skal velge treningssenter, så tenke jeg kunne skrive om det igjen.

Jeg prøvde Puls før jeg prøvde Spenst. Puls fikk jeg avsmak for med en gang. Jeg prøvde både sykkel og sal timer i tillegg til studioet. Jeg likte ikke saltimene, ikke sykkel timene og ikke studioet. Jeg følte meg rett og slett ikke vel der. I tillegg synes jeg ikke det var så renslig der og personalet såg ut som om de holdt på å slå til deg hvergang du spurte om en ting.

I begynnelsen på Spenst brukte jeg kun studio. Jeg turte rett og slett ikke å prøve meg på studiotimer for eg synes det virket kjempeskummelt! Men når jeg først prøvde det synes jeg ikke det var noe problem. Instruktørene på Spenst er veldig flinke på å få de som prøver timen for første gang til å føle seg vel der. Jeg har virkelig ikke ord for hvor flinke instruktørene på Spenst er! Det er en grunn til at jeg omtrent aldri bruker studioet på Spenst lenger liksom. Når jeg en gang drog med meg en venninne på en time som Janne Elin har sa hun etterpå at det er det sykeste hun har vært med på (positivt ment). Hun gruet seg litt til å vere med, men Janne Elin fikk henne til å føle seg vel på timen og i tillegg fikk Janne Elin henne til å ta seg virkelig ut på timen. (SÅ det er ikke kun jeg som mener at de er flinke.)

Det er vel ingen hemmelighet at jeg er helt frelst av Janne Elin sine timer. Hun er uten tvil en motivasjonsfaktor for meg når det gjelder trening uten at hun noen gang har presset meg til å reise på trening. Det sier bare litt om at instruktørene på Spenst er flinke! Jeg kunne ramset opp alle, men alt i alt; de er SÅ flinke og fortjener virkelig en klapp på skuldra.

Noe annet jeg liker veldig godt med Spenst er at det er renslig der. Studioet er alltid rent, garderobene er alltid rene og utstyret er alltid rent. Personale på Spenst er alltid hyggelige og smilende (i motsetning til hva de er på Puls. HOST. Håper ikke jeg trakker på noen sine tær nå, men that's reality)

Herregud, jeg burde bli selger for Spenst!

Håper noen av dere fikk noe ut av det her. Jeg skriver mine meninger og vet at det er mange som har samme mening som meg om Spenst. Men for all del; prøv både Puls og Spenst, så får dere se hvorfor jeg liker Spenst så godt.

Jeg er i alle fall en Spenster.. Aiai.. nå følte jeg meg jo ikke teit. (EY, jeg har jo litt av spensten min igjen fra de årene jeg spilte håndball)

Ps.. jeg får ikke penger av Spenst for å skrive om det her. Alt for mange som tror det, men det er feil. Jeg skriver av fri vilje om spenst.

7 kommentarer:

  1. Enig. Puls i Førde er noe drit. Spenst er ti ganger bedre :) Håper noen ansatte på puls leser dette, så kan de kanskje begynne å vurdere å gjøre noen endringer.. :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for at du skreiv om det! Hjalp iallefall meg veldig :-)

    SvarSlett
  3. Heilt enig, trente på puls først, men følte meg ikkje vel der, så fekk eg anbefalt spenst^^, Og spenst er så mykje bedre innenfor personalet og studio, (har ikkje prøvd saltimane på puls).

    SvarSlett
  4. Veldig kjekt at du fortelle om sånne ting, Terese :)

    SvarSlett
  5. Jeg hadde lett valg Spenst selv, når det er så store forskjeller som du beskriver her. Håper de på Puls leser dette innlegget og skjønner at de må gjøre noe :-)

    SvarSlett
  6. Så herlig å lese at dere er enige med meg!

    SvarSlett
  7. @Cathrine: Er veldig store forskjella på sentera, nesten skremmande.

    SvarSlett