13.08.2010

Huden min

Har fått spørsmål om hvordan jeg holder huden min ren. Jeg har vært heldig med huden min siden jeg var liten. Aldri hatt særlig store problemer med den, heldigvis. Men jeg som alle andre har selfølgelig urenheter av og til.

Jeg tror at grunnen til at jeg er heldig med huden min er produktene jeg bruker. Jeg ble veldig tidelig opptatt av å ta vare på huden min. Passet på å ta av sminke hverdag og det gjør jeg enda. Det er viktig å la huden puste om natten!

Ellers bruker jeg ID mineralsminke. ID er det jeg vil kalle kvalitetssminke. Den er litt dyr, men den varer lenge og dekker bra. Verdt hver krone! På blivakker.no er sminken billigere enn hos hudpleier/på parfymeri så annbefaler å kjøpe der etter du har funnet ut hvilken farge du skal ha. Jeg bruker medium.

Til rensing har jeg begynt å bruke Clinique serien etter at jeg fikk den av søsteren min for noen uker siden. Jeg hadde en del urenheter den perioden jeg fikk det av søsteren min og noen få dager etter var det forbedret, så virkelig å annbefale!

Ellers kan jeg fortelle at det er en myte at svette "fremkaller" kviser. De med veldig urenhud blir der i mot annbefalt å trene for det skal forbedre hudkvaliteten.

5 kommentarer:

  1. Hei Terese!
    Vet ikke om du husker meg, men jeg var en av de som vant solkort-konkurransen som du hadde! Jeg hørte ikke noe mer fra deg.. Har du sendt kortet, har du glemt det eller hva? Bra om du kunne svart meg, du svarer ikke på mailen heller.. :)

    SvarSlett
  2. @Anna: Heisann! Nei, jeg har desverre ikke fått alle sin adresse enda. Mangler to sin og håper jeg får det av de i løpet av helgen. Vil sende alle solkortene ut samlet skjønner du. Om du har sendt mail utenom da du svarte med adressen din baklager jeg for at jeg ikke har svart. Om jeg ikke får adressene i løpet av helgen skal jeg sende de på mandag uansett. Håper det går bra :)

    SvarSlett
  3. Bra innlegg, Terese :))

    SvarSlett