14.08.2010

Hey hey heeelloo

Tenkte bare jeg skulle fortelle dere at jeg er en ganske lykkelig jente om dagen;

Nå er vinglassene til en venninne og meg fylt opp og vi venter på noen andre. Der i blandt guttene våre. Skal for første gang på en bar her i Førde. Er ikke mange utplassene her, så er litt rart at jeg aldri har vært der før, menmen. Satser på det blir ganske bra.

Føler det er veldig enveis kommunikasjon på bloggen, så nå vil jeg spør dere; hva gjør dere på for tiden? Har dere det bra? De fleste av dere begynner vel snart på skolen igjen?

7 kommentarer:

  1. Høyres ut som om du får ein fin kveld:)

    Begynner på skulen på mandag, det skal bli kjekt:) sjølv om eg egentlig, kunne hatt nokre veker til med ferie!

    SvarSlett
  2. Fy faaaen ass!! Han er en heldig fyr.

    Gard

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse, Terese :)

    SvarSlett
  4. Gratulere Terese, så kosli! :)

    SvarSlett