06.08.2010

Glede i en eske

Mandag bestilte jeg Hunter støvle fra asos.com og i dag kom de. Jeg er helt overrasket over hvor sinnsykt fort det gikk! De kommer jo fra USA og jeg skjønner ikke helt hvordan det kan ha gått så fort. Norske nettbutikker pleier jo bruke opp til en uke!



Jeg har ikke sett særlig mye til sommeren i sommer og i tillegg bor jeg på vestlandet, så det trengs. Jeg elsker de! Etter at jeg brukte en venninne sine mens jeg var i Oslo bestemte jeg meg for å kjøpe.

Uten om at jeg ser ut som ett troll på håret og har waaay for stor utringing er jeg klar for kvelden. Har lånt vekk sofaen min til en kompis for natten og en venninne er så heldig å få dele sengen med meg. Føler meg ekstremt snill i dag!

Nei, nå får jeg gjøre noe meg håret og klesvalget før jeg får besøk av bestekompisen min.

Hva skal du i helgen?

7 kommentarer:

  1. Gleder meg til å få mine nå! :) Tjoho, kos dere masse i kveld søte!

    SvarSlett
  2. Kan ikkje du vise kossen du sminka deg??

    SvarSlett
  3. Wow, har du virkelig så ren hud? :o0 Syyykt! Hva gjør du for å holde den ren? Jeg sliter med uren hud skjønner du...

    SvarSlett
  4. @Aina: Kan sikkert vise det i ett innlegg en gang :)

    SvarSlett
  5. @Anonym: Den er ikkje så verst, nei. Kan kanskje vise i ett innlegg korleis eg tar vare på huden :)

    SvarSlett