29.08.2010

Faen ta janteloven!

Jeg har fått hørt flere ganger at jeg er ovenpå, høy på meg selv og diverse annet. Selfølgelig alle gangene fra mennesker jeg ikke kjenner.

Jeg vet selv at jeg kan være en real "bitch" noen ganger, men det er jeg ikke uten grunn. Jeg vet at jeg kan virke veldig brå av og til når jeg skal si meningene mine. Jeg vet at jeg noen ganger kan virke helt idiot generelt. Men en ting jeg vet er at jeg står med beina mine godt planta på jorda!

Egentlig så betyr det ikke særlig hva andre som ikke kjenner meg sier og mener om meg så lenge jeg og de som kjenner meg vet hvem jeg er.


Faen ta janteloven! I dag synes jeg alle skal sette seg ned og skrive hva de er stolt over med seg selv og livet.

Jeg er stolt over ting jeg har oppnådd i livet. Jeg er stolt over å ha vært med å arrangere noe av det største som skjer i Førde årlig (Sommarfest i Sunnfjord), jeg er stolt over å ha klart meg i media, jeg er stolt over å ha bygd opp en hel nettside for jobben min, laget brosjyre og møte mappe for de, jeg er stolt over å ha så pass mange lesere som jeg har, å ha fått inn sponsorkontrakter, jeg er stolt over å ha gått i fra ei jente som sleit på skolen til den med best snitt som har gått ut fra Reiseliv, jeg er stolt over å være lykkelig og mest av alt er jeg stolt over at jeg aldri har stoppet opp med veggene jeg har møtt.

Alle jenter og gutter der ute; drit i hva mennesker som ikke kjenner deg sier om deg! Faen ta janteloven! Hva er DU stolt over med deg selv og livet ditt?

7 kommentarer:

  1. Jeg er stolt over vekt nedgangen min :)

    SvarSlett
  2. Hvilke treningsmerker bruker du mest av?

    SvarSlett
  3. Fuck it.
    Jeg er stolt over den den vakre gutten min :) Og at jeg nådde målene mine med treningen :)

    SvarSlett
  4. Så utrolig bra innleegg!! Stå på videre!!! Håper det er flere som sier det til deg :))

    SvarSlett
  5. Tusen, tusen takk for skryt over innlegget, folkens :)

    SvarSlett
  6. Ingrid: Bruker litt av alt egentlig ;) Craft, Puma, adidas, MX, Nike.. tjaa..

    SvarSlett