09.08.2010

Drama

Jentedrama er noe av det mest idiotiske som finnes. Jeg har vert inni det alt for mange ganger. Heldigvis ikke i det siste.

"Jenter er hverandre sin verste fiende!"

Så sant, så sant. Vi måler hverandre fra topp til tå, ser på det negative hos hverandre, sprer rykter om hverandre og stjeler kjærester fra hverandre. Jeg vil kalle jenter eksperter på å lage drama.

Jentedrama kommer som oftest ut av en idiotisk liten bagatell som aldri burde blitt tatt opp, og de jentene som er inne i det blåser det som oftest mer og mer opp. Been there done that for å si det sånn!

Skal selv innrømme at eg hadde min periode der jeg "hatet" folk for ingenting og ble såret for at en venninne var med en annen venninne uten å si i fra. Heldigvis over det, men det er så sinnsykt mange jenter der ute som er langt eldre enn meg som ikke er over det og jeg synes det er så sinnsykt patetisk å høre om sånne mennesker!

Jeg måtte bare få ut litt fustrasjon om jentedrama. Er ikke inne i det selv, men dere skjønner!


5 kommentarer:

  1. gutter er best når de kommer til slikt, dei kan du faktisk sei de du meina til uten at dei seier de videre eller blir fornærma å bitchslapper deg! :P

    SvarSlett
  2. Utrolig bra skrevet innlegg, Terese...

    Anna

    SvarSlett
  3. @Anne: Eg er så enig! Dei er litt meir voksne enn jente på akkurat det der :)

    SvarSlett
  4. @Anonym: Så koselig å høre! Tusen takk! :)

    SvarSlett