25.08.2010

Blondine - mørk mellom blond

Jeg har vokst opp som blondine, men de siste årene har jeg blitt mørkere og mørkere i håret. Jeg tror jeg er begynt å bli mørk mellomblond og nå vurderer jeg å farge det mellom blondt sånn at jeg ikke må farge håret så ofte og slite på det.

Håret mitt er så slitt nå at det er skummelt. Burde egentlig klippe meg, men det er en stor skrekk for meg. Jeg virkelig hater å klippe meg. Vet ikke hva det er, men jeg gruer meg alltid. Skulle egentlig klippe meg for tre uker siden, men jeg avbestilte timen fordi jeg gruet meg sånn. Er jeg den eneste som er sånn?

Før trening i sted. HEI, ettervekst. Heldigvis ikke så tydelig uten blitz.

Hva sier dere? Tror dere jeg burde farge det mellom blondt?

I dag har jeg forresten meldt meg opp til studier igjen. Tar studiekompetanse vedsiden av lærling tiden. Har kun to fag igjen og det er norsk og historie. Det komme forhåpentligvis til å gå bedre enn matte og naturfag som jeg hadde i fjor.

4 kommentarer:

  1. Korleis funkar dei studia eigentleg? Var tenkt å prøve meg på det sjølv.

    - Linda

    SvarSlett
  2. Jeg hater å klippe meg selv... du er ikke alene :))

    SvarSlett
  3. Nå har jeg fått solkortet mitt. Tusen takk for det, snart hopper jeg i solariumet! Har skrevet et innlegg om det på bloggen min hvis du vil lese. Igjen, takk :)

    SvarSlett
  4. Bli mellomblond!!!!

    SvarSlett