16.08.2010

Blessed

Det er en ting jeg ikke har fortalt dere enda tror jeg og det er at jeg og en venninne har bestilt tur til Hellas i september! Jeg har ikke hatt ferie på 14 måneder og jeg har jobbet litt for mye. Jeg gleder meg helt sykt til ferie. Kan virkelig ikke beskrive det! Gleder meg veldig til jentetur, jentesnakk, god mat og avslappning! Møtte en jeg kjenner i jobb forbindelse på butikken i sted - første hun sa til meg var at jeg så sliten ut og burde ta ferie. Uff..

Ellers har jeg i dag gjort klar solkortene for sende de i morgen, så dere som vant får de nok i løpet av uken.


Til min store lykke har Spenst sluttet med den idiotiske sommer timeplanen i dag! ÅÅåh, herlig, så nå får jeg komt skikkelig i gang med treningen igjen. I morgen blir det forhåpentligvis Janne Elin-time og DET er lenge siden. Gleder, gleder, gleder, gleder meg! Bare hun ikke klarer å presse meg så langt som jeg ble under dagens trening - holdt på å spy. Usj!

Er du klar for å komme inn i rutinene igjen? Begynne på skolen og slikt.

7 kommentarer:

  1. Ser deg stadig på timane på spenst. Er ofte eg tar meg sjølv i å sjå på deg framfor instruktøren for mange av dei får stega til å verke vanskelege, men det gjer ikkje du.

    Stå på vidare!!

    SvarSlett
  2. Tror du trenger ferie jeeeg

    SvarSlett
  3. Eg såg deg gå inn på sjukehuset i går. Du såg veldig dårlig ut. Kva har skjedd???

    -Thea

    SvarSlett
  4. Oi, likte ikkje den kommentaren fra Thea. Noke som har skjedd, Terese?
    Veldig kjekt at du har fått deg kjæreste forresten :D Er klar for litt rutine igjen, ja! Begynte med skikkelig hardtrening - og det var godt. Men veldig hardt. Er ikkje heilt gira på lekse og liknande, men det må jo til. Er ikkje såå lenge til russetida :)

    SvarSlett
  5. Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat? SJUKEHUS?

    SvarSlett
  6. Er du seriøst på sykehus igjen?

    SvarSlett