19.08.2010

40 i feber og opphovnet hals

De siste dagene har jeg egentlig bare sovet.. I søsteren min sin seng, i min seng, på sofaen til søsteren mi og på sofaen min.

De her har vert mine bestevenner de siste dagene; smertestillende og pensilin.


Mandag og tirsdag på dagen følte jeg meg ganske uggen, men til tross for det trodde jeg kroppen min tålte mer enn den gjør og styrte ganske masse på begge dagene. Tirsdagskveld trodde jeg at jeg skulle dø. Jeg fikk så vidt puste og følte meg helt forferdelig. Ringte til legevakten, men fikk beskjed om at om jeg begynte å føle meg verre skulle jeg ringe opp igjen. Jeg følte meg bare verre og verre, reiste opp til søsteren min og hun ringte de. DA forstod de at jeg kanskje burde komme meg til legen. Hos legen måtte vi vente i nesten to timer før jeg fikk komme inn. Vurderte å late som om jeg besvimte en periode for jeg slet virkelig med å puste og var lei av å være der.

Når vi endelig kom inn hadde jeg 40 i feber og en ganske opphovnet hals som gjorde at jeg hadde vanskelig for å puste. Tok diverse prøver og eneste hun kom fram til var at jeg kanskje hadde en begynnelse på en halsbetennelse.

Jeg blir alltid syk når jeg er sliten, så tipper at det er det som er grunnen denne gangen også. Har fått beskjed av mange i det siste om at det er på tide at jeg tar det med ro, men har jeg hørt på de? Nei. Men nå slo det jo tilbake på meg selv. Har blitt sykemeldt ut uken og har begynt å komme meg igjen. Nå blir jeg snart hentet av min kjære mamma og skal vere hjemme hos henne og stefaren min i helgen.

Jeg er IKKE flink å høre på kroppen min, det vet jeg i alle fall nå. Tar gjerne i mot tips for å bli flinkere å høre på kroppen min.

6 kommentarer:

  1. Åååh, uff, så kjedelig!

    SvarSlett
  2. God bedring, kjipt å være syk..

    SvarSlett
  3. Sv - den heter Shontelle - Impossible :-)
    Ojda, god bedring! :-)

    SvarSlett
  4. SV: Hehe, nei tror ikke det er så mange som har det på skolen:) men siden vår skole er helt ny så har vi fått det !

    SvarSlett