28.07.2010

VINN SOLPASS PÅ 100 KR!

Ettersom jeg har inngått sammarbeid med brun og blid skal dere som er leserene mine og få en fordel av det. Jeg starter med å dele ut 10 solpass. Alle har en verdi på 100 kr.

Alt du trenger å gjøre er å skrive en kommentar. HUSK Å LEGG VED E-POST ADRESSEN DIN(!!) Om du ikke gjør det, og ikke leser bloggen min så ofte er sjansen for at solpasset ditt går vidare til nåken andre stor. Du kan vinne selv om du ikke legger ved adressen, men da burde du lese bloggen min relativt ofte for å få med deg når du må sende mail til meg.

Sooo - go for it!

54 kommentarer:

  1. Jeg vil vinne :)

    Leser bloggen din hverdag, så tror ikke jeg trenger å legge ved e-post adresse.

    SvarSlett
  2. Eg vil vinne, så kan vi ta sol sammen, hihi! :) (Også kan du då hjelpe meg med å få vekk litt eksem, haha) :)

    SvarSlett
  3. Du er søt ;) hoho

    SvarSlett
  4. JEG VIL VINNEEE!

    SvarSlett
  5. Jeg.. Jeeeg.. Jeg har jo liksom lyst til å.. Vinneee :)

    veronica.bremnes@gmail.com da vettu :) Tehe.

    SvarSlett
  6. Solarium er teit

    SvarSlett
  7. JEG vil vinne :D
    rikkebovre@hotmail.com :)

    SvarSlett
  8. jeg vill vinne! (:
    silje_vest@hotmai.com

    SvarSlett
  9. Hei.
    Jeg vil gjerne vinne ett solpass:)

    odkn2@online.no

    :)

    SvarSlett
  10. Jeg vil ikke legge igjen e-post adressen min, men føler bloggen din og vil gjerne vinne!

    SvarSlett
  11. JEG VIL, JEG VIL!

    SvarSlett
  12. Eg vil vinne, så kan vi ta sol ilag når eg kjeme på besøk :D

    SvarSlett
  13. Ja, vi har hatt en dårlig sommer, så jeg er veldig gjerne med i trekningen ♥

    Sommerhilsen fra Kirsti (granhus@stud.ntnu.no)

    SvarSlett
  14. kunne godt tenkt meg et solpass på 100 kr, varmen er god for leddene mine.. og greit å ha litt varme nå som høsten nærmer seg.

    evenangelsfallsometimes@gmail.com

    SvarSlett
  15. inger-mari@hotmail.com :pp

    vil gjerne vinne! :)

    SvarSlett
  16. Jeg er med :D
    her er mailen min: carolinemaria.blogg@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Jeg vil være med å delta, så kanskje vinner jeg et solpass :D Når trekkes dette ?:)

    adr; eideline_93@hotmail.com :)

    SvarSlett
  18. jeg vil vinne :D
    btw, emailen min er: tina_turner_94@hotmail.com

    SvarSlett
  19. ja jeg vil gjerne vinne :D
    kul_elise@hotmail.com hehe

    SvarSlett
  20. Jeg vil gjerne vinne :)
    Er innom bloggen din hver dag og leser :)

    monicagorex3@live.no

    Ha en fortsatt fin kveld! :)

    SvarSlett
  21. har lest bloggen din en god stund , men tror ikke jeg har lagt med mailen min :)

    celineostnes@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Vil gjerne ha solkort..

    Legger igjen bloggadressen min framfor email ;)

    SvarSlett
  23. Jeg er med! :D
    anna.w.krogstad@hotmail.com
    Glemte det i sta..

    SvarSlett
  24. hei leser bloggen din hver dag legger ikke igjen for jeg ikke har så mye å kommentere ,annet enn at du har en dritt bra blogg.

    SvarSlett
  25. Fin header, kos deg videre i sommer!
    nordahl.linni@hotmail.com :)

    SvarSlett
  26. @Line Eide: Håper eg skal få trekt på søndag :)

    SvarSlett
  27. Eg som snike på bloggen din så ofte får vel slenge inn ein kommentar :)

    trudehetle_4@hotmail.com :) Får ta sjølvkritikk på at eg e flink å snike, og mindre flink å legge igjen kommentar :(

    helsing 3 meningen din :)

    SvarSlett
  28. Jeg vil vinne :)
    Jeg er hvit!!

    Iselin_stolheim@live.no

    SvarSlett
  29. Jeg vil veldig gjerne vinne! Er blek som en snøflekk, så trenger virkelig litt farge på kroppen. ;o)

    Hilsen Ingeborg
    ingeborgroe@gmail.com

    SvarSlett
  30. jeg vil vinnee!:)
    linselusa_95@hotmail.com

    SvarSlett
  31. geibran@online.no jeg er jente assa

    SvarSlett
  32. Jeg viiil vinne!! Ofc I want to!

    kristin.gran@gmail.com

    SvarSlett
  33. Jeg viiil vinne!! Ofc I want to!

    kristin.gran@gmail.com

    SvarSlett
  34. jeg er med

    avsb@live.no

    SvarSlett
  35. Jeg er den blekeste personen i heleverden! (tuller ikke) så hadde vært godt med et solkort!

    Torilhaarr@hotmail.com

    SvarSlett
  36. Jeg er med!
    liinda.blogg ( alfakrøll ) live.com

    SvarSlett
  37. Eg òg vil vere med :D
    therese_kristina@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Hei, jeg vil gjerne være med!
    mailadressen min er trine_shnuppa@hotmail.com

    SvarSlett
  39. Hmm. jeg er med :D
    -ckb-95@hotmail.com

    SvarSlett
  40. Blir gjerne med i trekningen om solkort :)

    God helg !

    gully2345 ( a ) hotmail.com

    SvarSlett
  41. Yay, sjangse til å vinne solkort! :)

    Jeg blir gjerne me da vettu; Linneamitra@live.no

    Ha en fin helg ;)

    SvarSlett
  42. isabell_veronica@hotmail.com
    Just in case lizm :)

    SvarSlett
  43. Jeg blir veldig gjerne med i trekningen, så nå krysser jeg bare fingrene. :-)

    SvarSlett
  44. vil veldigveldig gjerne vinne eit solpass!! :) trenge litt farge! ann4nas@hotmail.com

    SvarSlett
  45. Jeg er med =)

    ania.ng@live.no

    SvarSlett