20.07.2010

Ufortjent

I fjor når jeg var på bloggcamp møtte jeg mange bloggere. Både store og små. De fleste av de store bloggerene såg ut som om de aldri hadde møtt ett menneske før. Jeg reagerte veldig på hvordan de fleste av de oppførte seg. Virker som om de trodde det var sykt mye bedre enn alle andre.

Jeg hadde fått tilbud om å vere VIB (very important blogger) sammen med blandt annet Ida Wulff, Marie Amanda, Toroborgen, Lars Tangen osv og takket selfølgelig ja til det for det virket kjempegøy!

På flyplassen såg jeg Marie Amanda, gikk bort til henne og ble fort møtt meg en god klem. Jeg hadde hørt mye om henne på forhånd. Både på godt og vondt. Blandt annet at hun var den verste av de verste på å tro at hun var bedre enn andre. Jeg vil bare si at alt vondt som går rundt om henne er veldig usant. Mer åpen og flott person skal du lete lenge etter. Jeg håper uten tvil at jeg får møtt Marie igjen en gang. Jeg har ikke ett eneste vondt ord å si om jenta! Hun ga meg virkelig ett godt inntrykk og alt dritt hun opplevde enn periode er virkelig ufortjent!

Foto: Marieamanda.com

4 kommentarer:

  1. heheheheheheheheheh

    SvarSlett
  2. sv: tusen takk for hyggelig kommentar :) Det går nok bra for vi tro :)

    SvarSlett
  3. Veldig rart at du plutselig skreiv på bokmål! :p Bra ho ikkje var så bitchy som rykta seie då :)

    SvarSlett