25.07.2010

Tips: Betakaroten

For noen uker siden kjøpte jeg betakaroten med litt tvil om det egentlig funket. Nå er jeg i ingen tvil om du får fortere brun farge! Kroppen min har absolutt ikke fått mye sol på seg grunnet dårlig vær og en del jobbing i sommer, men ganske stort skille har jeg fått etter de få timene kroppen min har fått sol på seg.

Så jeg annbefaler virkelig betakaroten! Men annbefaler ikke å kjøpe den storste dosen man kan få, har hørt om mange som har blitt orange i hendene og slikt av den.

Har du testet betakaroten?

4 kommentarer:

  1. Virker som du har blitt mer opptatt av utsende på grunn av bloggen??

    SvarSlett
  2. @Anonym: Litt meir opptatt av utsende mitt har eg blitt pga bloggen, men det trur eg er helt normalt.

    SvarSlett
  3. hva heter denne betakaroten ?
    utrolig bra blogg! :)

    SvarSlett