14.07.2010

Tidenes treningssang!

Fight for this love chill radio edit - Cheryl Cole. Fann ikkje den versjonen på youtube, men her er spotify link. Janne Elin på Spenst Førde har hatt sangen under step2 og etter det har eg alltid hatt den på når eg har jogga og lignande. Setter den som oftast på når eg merker at det begynner å bli tungt for då får eg ett spark bak.



Om nåken har lyst å vere med meg på bootcamp på Spenst i morra - skrik ut! Det er en slags "par" time og eg hater å måtte vere sammen med folk som er 20 år eldre enn meg. Ikkje gidd å kom med "neeeii, du er i alt for god form" om dåke synes det frista. Eg var ute fra trening i tre veke for ikkje lenge sida og har ikkje komt meg i form igjen og det meina eg! Den begynner klokka sju.

Tar i mot tips om treningssanga.

5 kommentarer:

  1. Eg kunne blitt me, men eg e ikkje i Førde før 8 desverre :)

    SvarSlett
  2. Kuuult!
    om eg hadde kunne å fly so kunne eg kanskje ha rukke de :)

    SvarSlett
  3. Jeg hadde gjerne blitt emd deg om jeg bodde i nærheten :)

    SvarSlett