01.07.2010

Step, step, step

I går var eg på Step 2 på Spenst igjen. Herremin så hardt det var - men deilig! Dei to siste rundene var eg sikker på at eg skulle knekke sammen. Eg satt timen før eg skulle på Step2 og omtrent hoppa fordi eg gleda meg sånn og Janne Elin skuffa ikkje! Eg kosa meg veldig på timen. Elska å vere tilbake på trening og spesielt på Janne Elin sine tima. Ho er helt fantastisk flink!

Var på Steppuls i dag. Kjenner at eg ikkje har helt godt av å vere på Step to daga på rad. Det kjennes i leggen då. Har alltid slete litt med leggen. Har hatt beinhinnebetennelse mange ganga og generelt slete med leggen. På grunn av at eg sliter med leggen har eg spesial tilpassa sko for foten min. Var på en butikk i Trondheim med navnet Løpelabbet. Han såg på foten min før eg måtte springe på ei mølle. Alt blei tatt opp, så såg vi på det i lag etterpå. Så fann han sko og såla som han meinte kom til og hjelpe - og det har hjulpe litt! Så annbefala alle som sliter med føtter generelt å gå innom en butikk som finner sko som er tilpassa din fot, måten du løper på og lignande!

Har du trent i dag?

7 kommentarer:

  1. Du er så flink å trene!! Misunner deg for det :-)

    SvarSlett
  2. Yes. Seint, men trening lell :)

    SvarSlett
  3. Hva får du av "Løpelabbet" for å skrive det der?

    SvarSlett
  4. Såg deg i Førde i går... du gjekk med ein draum av ein sommarkjole, kor er den fra?

    SvarSlett
  5. @Anonym nr 1: Eg får ingenting for å skrive det der :)

    SvarSlett
  6. @Anonym nr 2: Så koselig å høyre :) Den var fra Nelly.

    SvarSlett