04.07.2010

MUSIC!

Her er ett lite utvalgt av sanga eg høyre masse på for tida.

Tone Damli Aaberge - I love you
Mike Posner - Cooler than me
Eminem feat Rihanna - Love the way you lie
Robyn - Dancing on my own
Lady Gaga - Alejandro
Inna - hot
Bob feat Hayley Williams - Airplanes (nei, eg er ikkje lei enda)
Katy Perry, Snoop Dog - California gurls
Maria Haukaas Storeng - My heart is singing
Maria Haukaas Storeng - cold souls
Maria Haukaas Storeng - Under repair
Alexandra Burke feat Pitbull - All night long
Shakira - waka waka



Tar gjerne i mot sangtips!

6 kommentarer:

  1. Wakey!Wakey! - Dance so good, Light outside og Almost everything
    Mumford & Sons - The cave og Awake my soul
    Slash feat. Adam Levine - Gotten
    Poison - Every rose has its thorn/ Miley Cyrus - Every rose has its thorn
    Colbie Caillat - I never told you og Here comes the sun
    Paramore - Misery Business og The only exception
    Train - Drops of jupiter

    ...sliiik. Enjoy!

    SvarSlett
  2. Miley Cyrus - every rose has it's torn

    SvarSlett
  3. Jeg har faktisk begynt å høre på Maria pga deg, og jeg liker henne. Faktisk så.. Har jeg funnet ut at hun har norges beste stemme. Den er så kraftig og fin :)

    SvarSlett
  4. jeg liker de du har sagt der jeg :)

    SvarSlett
  5. Karoline Bj: TUSEN TAKK :)

    Veronica: EG ELSKER DEG FOR Å SEIE DET DER! :)

    SvarSlett