15.07.2010

Motivasjon?

Eg har fått spørsmål både fra venner og lesera om eg kan skrive ett motivasjonsinnlegg anngåande trening.

Først og fremst. Før du setter i gang med trening er det viktig å vite ka du trena før. Trener du for å gå ned i vekt? For å holde kroppen din vedlike? For å vere sunn og frisk, få masse overskudd og energi?

Ikkje sett deg for store mål i begynnelsen. Ikkje bestem deg for å trene 6 ganga i veka med en gang du begynner. Du blir skuffa når du ikkje klarer å nå det målet og det kan føre til at du mister all motivasjon. Begynn med to ganga i veka gjerne.

Når du merker det blir tungt å holde treninga vedlike - tenk på alt du får ut av trening. Det er påvist at trening hjelper på humøret i 12 tima etterpå. Du får masse energi og overskudd av treninga. Dagane blir lettare av å trene inni mellom.

Av trening merker eg at eg får mindre lyst på usunn mat. Eg får mest lyst på frukt, smoothie og andre ting som ikkje er så usunt. Tenk på det folkens! Det er jo en motivasjon i seg sjøl.

Om du vil gå ned i vekt - ikkje mist motet av at det ikkje går så fort fram. Skal man gå ned i vekt må man ta det over lenger tid. En feil mange gjer når dei skal ned i vekt er å ete feil. Det er viktig å ete riktig når du skal ned i vekt. Trening hjelper ikkje aleine om du sitter heime å spiser godis kver kveld.

Finn deg nåken sanga som du merker du får motivasjon av. Dei dagane eg merker eg får lyst å droppe treninga setter eg på motivasjonssangane mine. Det hjelper!

Finn gjerne persona som du omgås med som kan presse deg på trening og som minna deg på det. Skaff deg gjerne en du kan trene fast med - mange liker det veldig godt og det gjer at du ikkje kan snylte deg unna treninga. I tillegg annbefala eg å lage en kallendar der du kan krysse av når du trena. Det skapa meir press. Det synes eg i alle fall.

Eg håper nåken av dåke fekk nåke ut av det her. Eg vil legge stor vekt på at eg har aldri trent for å gå ned i vekt. Eg trener fordi eg liker å holde meg frisk og eg synes det er utrulig gøy!


4 kommentarer:

  1. Sykt bra innlegg. Dette skal jeg lagre for å se tilbake på :)

    SvarSlett
  2. Hei! Ser du står på gjestelista for bursdagsfest som er i kveld i Gjesthalla? Skal du?? Håpar eg møtar på deg isåfall. Hadde vore kjekt å møte deg! :D:D

    SvarSlett
  3. Treningskalender er genialt!
    Og god musikk er et must.. Skjønner ikkje folk som klarer å trene uten...

    SvarSlett
  4. @Johanne: Tusen takk :)
    @Maria: Hehhe, deeet skal eg nok.
    @Benedicte: Uten tvil! Har slutta med kalender no då, ettersom eg føler eg har blitt ganske nazi på trening. Og ja musikk er ett must :)

    SvarSlett