26.07.2010

Middagstips og dagens trening!

De fleste som kjenner meg vet hvor dårlig jeg er på å lage mat. Jeg er nesten flau over hvor dårlig jeg er på det, men jeg har ett middagstips som til og med jeg klarer å lage og når jeg klarer å lage det - klarer du det!

Alt du trenger er kylling filè, soya saus og brokkoli. Kutt opp brokkolien og kylling filèen. Jeg klarer meg med en kylling file og en halv brokkoli. (På bildene har jeg brukt to kylling filèer)

Stek kyllingen til den er gjennomstekt og hell i soya saus - alt ut i fra hvor mye du liker.

Når soya sausen har trukket inn i kyllingen hiver du brokkolien oppi og lar det steke litt i lag. Jeg heller gjerne i enda mer soya saus etter jeg har tilsatt brokkolien.

FIKS FERDIG! Klar for å nytest. Sunt og godt.

Ettersom Spenst Førde ikke har verdensbeste sommer timeplan når det gjelder sal trening prøver jeg å finne andre muligheter, så i dag var jeg og en venninne på Hafstad fjellet. Vi gikk ganske så fort opp over, en pause på veien opp, selfølgelig pause på toppen og små jogget ned igjen. Brukte faktisk bare en og en halv time og ettersom jeg har skjønt bruker de fleste to timer. Ganske bra! Men jeg kjenner at det blir vondt i lårene i morgen - veldig vondt!

6 kommentarer:

  1. Trur det er vanlig å bruke 1,5 time opp :) Mamma bruka vertfall ikkje meir enn det når ho går opp veit eeeeg :)Sporty spice du dåå, og no fekk eg lyst på kinamat... Stekte nudla på bambus, ahhhh..

    SvarSlett
  2. Då må mora di vere like sprek som oss! Hohho, tullaaaa :) Kinamat er namnam!

    SvarSlett
  3. Men vi brukte 1,5 time både opp og ned ;) (Fordi vi er spreke)

    SvarSlett
  4. Heheh, mamma er faktisk ganske sprek :) Meinte opp og ned eg og! Kinamat er dødsgodt ja :)

    SvarSlett
  5. Flink du er :D Såg kjempe godt ut!

    SvarSlett