09.07.2010

Love the life you've got

I dag har eg brukt masse penga. Eg lika følelsen av å få nye kle og ting, men ikkje følelsen av å dra kortet så masse. Eg er glad eg ikkje bur i Oslo i alle fall - då trur eg det hadde blitt dratt litt for ofte.

Det er alltid deilig å komme til Oslo. Herlig vær, mange nye folk å sjå på.. rett og slett avkobling. I luv it! Skal kun vere her til søndag, men det hjelper. Har vert masse i det siste på meg. Ikkje berre når det gjelder jobb, men òg privatlivet, så det er deilig å reise fra alt nåken daga.

Looking goood!


Eg har blandt anna kjøpt nye sko. Det hadde eg virkelig bruk for - helt sant!
Frèsh laga dødsgooood smoothie, men man bruka evigheta på å drikke den opp!
Oslo... I love YOU!


No skal eg jobbe litt med å komme meg ned fra den sjølopptatte skya mi. HA-HA! Dåke som ikkje kjenner meg; ingen grunn til å seie det. Hadde dåke faktisk kjent den personen eg er og sagt det skulle eg heller ha tatt dåke seriøst, men null respekt for dåke som seie sånt til folk dåke ikkje kjenner. Grow up.

Noo skal Cathrine og eg kose oss resten av kvelden. I morra skal vi møte to søøte jenter. Gleda meg! Grillings og sol med nåken fine er ikkje helt feil.

Vil understreke at eg ikkje har ferie (mange som trur det).. eg har ikkje ferie før sommaren er over. Joy! Har du ferie?

5 kommentarer:

  1. Kan ikkjeee du begynne med outfits dååå? :D

    SvarSlett
  2. Så gøy! Høres ut som om du koser deg i Oslo :-)

    SvarSlett
  3. Kos deg videre i Oslo :))

    SvarSlett
  4. @Amalie: Hehe, tviiila!
    @Ingrid: Det gjeeer eg :)
    @Stine: Takk, det skal eg.

    SvarSlett
  5. Trudde eg såg deg i førde i dag....

    SvarSlett