03.07.2010

Linkløøøv

Får litt spørsmål om eg kan annbefale blogga, så eg har laga linke liste i høgre kollone. Foreløbig er det kun tre blogga der (lista er ikkje ferdig). Måååtte jo ta med Maria Haukaas Storeng sin ettersom det er eg som skriver den for ho og managementet.

Benedicte er fra samme plass som meg. Ho har fått en liten kid og er lykkelig sambuar sammen med kjæresten sin. Ho skriver masse om trening - nåke eg elska! Har fort blitt avhengig av å besøke bloggen hennas daglig for å sjå om det er komt nytt innlegg.

Nettenestea kjenner nok dei fleste til. Ho kan både gjere meg provosert og eg kan sitte å nikke av synspunkta hennas. Ho skriver i hovudsak om mote. Har fulgt den bloggen veldig lenge no og ho har ikkje gjort meg lei heller - det er en kunst å ikkje gjere folk lei av bloggen din!

(Linking funka ikkje no/eg er for trøtt til å få den til å funke, så dåke får sjekke linkane i høgre kolonne)

Tar veldig gjerne i mot tips om andre blogga! Annbefal gjerne din eigen- så lenge den har det lille ekstra.

4 kommentarer:

  1. haha- koselig :) Takk for det :)

    SvarSlett
  2. Skal stikke innom bloggane :))

    SvarSlett
  3. @Benedicte: Ingen problem :)
    @Amalie: Gjer det!

    SvarSlett