30.07.2010

Leaving for Oslo

Jeg har ikke fortalt enda at jeg forlater regnfulle Førde til fordel for Oslo den her helgen. Jeg gleder meg! Skal besøke en av verdensbeste jenter som nettopp har flyttet inn til kjæresten sin der.

Er kun tre uker siden jeg var i Oslo sist. Bestilte turen i forje uke. Går fort i svingene her! Lørdag skal jeg møte noen fantastiske mennesker, der i blandt Maria Haukaas Storeng. Gleder meg til å se henne igjen etter lang tid.

Nå må jeg pakke ferdig før jeg må rekke flybussen. Jeg er ikke i tvil om at det her kommer til å bli en fantastisk helg. Endelig fri!

Hva er dine planer for helgen?

Husk konkurransen der jeg deler ut 10 solkort. Trekker vinner på søndag om jeg får tid. Jeg deler ut flere solkort fremover i tilfelle du ikke skulle vinne nå.

2 kommentarer:

  1. Kos deg masse, vennen :)

    SvarSlett
  2. har ingen planer , bare slappe av :-) kos deg i oslo !

    SvarSlett