11.07.2010

run away

Helga i Oslo har vert fantastisk. Eg har vert hos ei venninne og kosa meg masse! Hadde fint vær helt fram til i dag. Merka at det har vert godt for skrotten å vere vekke fra Førde litt.

Når eg reiste til Oslo kom dronninga med det flyet eg skulle ta. Det var minst 9 politimenn, 4-5 bila og rødløpar. Eg tenkte berre.. OMG.. dei burde vente på meg i Oslo på samme måte, men neeiida.

I Oslo er det alltid underholdning i gatene og vi såg en mann komme seg igjennom en tennisrakket OG rulle en brennande ball på seg sjøl. 15 års trening sa han. Kanskje eg skal begynne med det. Har jo ikkje ett liv..

SOL og FINT VÆR!


Ikkje fult så fint vær når eg forlot Oslo i dag.


Når eg kom heim henta ei venninne meg på flyplassen, så var det ut på tur i regnet!

Så møtte eg ei jente som var veldig fasinert av en ballong.. tard, men så såg eg at eg kjenne ho. Det var faktisk ho som henta meg på flyplassen. HEHE! ..flaut

Tidenes mest usaklige innlegg, men må til av og til.

Har du hatt ei fin helg?

Eg skal begynne med fleire seriøse innlegg framover. Eg har skjønt at det er savna og eg merker at folk tar meg meir seriøst då. Det er meir bak meg enn trening og ett blondt hår. Det trur eg dåke som har fulgt bloggen min ei stund veit.

6 kommentarer:

  1. Hahaha, you love mee!!

    SvarSlett
  2. Har hatt en flott helg!
    Sv: takk for tips :)

    SvarSlett
  3. Han Mannen var syk! :S Godt du har kost deg i storbyen til tross for en sinnsyk varme. Typisk at den forsvant i det du dro også <3 Heheh!

    SvarSlett
  4. Cathrine: Den ville nok ikkje vere der lenger når eg reiste ;) Forresten.. vi såg enda en sjuk mann. Han som vinka sånn til oss! Hhaha.

    SvarSlett
  5. Jeg har fulgt bloggen din lenge. Du virker som en jente med mer bak deg enn blondt hår og trening ;-)

    SvarSlett