13.07.2010

Gangsperr

Eg har gangsperr alle mulige rare plassa i dag. Au, au, au! Kom meg så vidt opp av senga i dag tidelig. Var på corebar i går og fann ut at kondisen min forsvann sammen med blindtarmen. Eg holdt seriøst på å spy allerede etter 15 minutt - verste eg veit under trening, men godt etterpå å føle at eg har gitt så pass masse. Eg skalv i heile kroppen!

Veit ikkje ka det var, men eg vart akutt dårlig på jobb i dag. Eg følte meg helt forferdelig. Klarte heldigvis å presse fram ett smil til turistane som kom innom. Forje gang eg blei dårlig blei eg innlagt på sjukehus med sprukken blindtarm, så panikken kom fort, men så spiste eg når eg kom heim og kom meg ganske fort.

No har eg fått på meg kosedressen min og venter besøk om nåken tima av ei god venninne.

Alle som tar solarium inni mellom må følge med vidare på bloggen min - det vil komme nåke som dåke kjem til å like.
Tar du solarium?

8 kommentarer:

  1. Ååå, blir du sponset av de?

    SvarSlett
  2. Deilig med trening daaa :.)

    SvarSlett
  3. Sykt urettferdig at du blir sponset av brun og blid!!! Du fortjener det ikke litt en gang

    SvarSlett
  4. jeg er enig med anonym... sykt urettferdig! Tenk på alle oss andre som har lyst å bli sponset da????

    SvarSlett
  5. Hvorfor er dere så sykt misunnelige? Terese hadde ikke blitt sponset av brun og blid med mindre hun hadde hatt en del lesere og om dere ikke har det så er det ikke hennes feil!

    Hun har jo i utgangspunktet ikke sagt at hun er sponset av de, men regner med det ettersom det har komt inn annonse fra de.

    SvarSlett
  6. Kjære dere, om dere driver bloggen deres kun for å bli sponset synes jeg egentlig at dere gjør det av helt feil grunn. Etter min mening bør man blogge fordi man har noe man ønsker å dele med verden.

    I tillegg må det jo være opp til en hver annonsør hvem de ønsker å sponse. En bedrift vil alltid søke de samarbeidspartnerne som passer best inn med slik de ønsker å promotere merkevaren sin.

    SvarSlett
  7. Slapp av folkens ;) Brun og blid sponser jo de som de synes er egnet/passer inn deres konsept! Sponsing handler ikke akkurat om å "fortjene" noe...

    At Terese har en sponsavtale med de er noe som både hun og dere som lesere vil ha nytte av eller hva? :) Ingen grunn til å klage eller være misunnelig.

    SvarSlett
  8. Eg skjønna ikkje at noken av dåke meina ho ikkje fortena de..meina dåke at dåke fortena meir enn ho kanskje?
    Eg rekna med de e Brun og Blid som har kontakta Terese, ikkje omvendt..de e vel en grunn til de??

    SvarSlett