05.07.2010

Bridezilla

Først vil eg begynne innlegget med at eg ikkje har plana om å gifte meg i nærmaste framtid. Eg har verken kjæreste eller er klar for det.

Eg og ei venninne satt å såg på brudekjola før i dag. Eg trur eg kjem til å bli bridezilla når eg skal gifte meg. Eg vil ha ett perfekt bryllup. Eg vil dagen skal sei kjærlighet og framtid. Eg vil ikkje ha det største bryllupet, men eg vil ha det så perfekt og fint som mulig. Eg er ikkje interresert i å ha 200 gjesta der vi nesten aldri ser 120 av dei. Det skal vere med dei man omgås med og som betyr mest.

Eg har allerede beskreve brudekjolen min ganske nødjaktig til mamma. Eg drømte allerede når eg var liten om brudekjolen min.

Pappa har sjøl sagt at en av hans største drømma er å føre meg opp kirkegolvet og det vil eg han skal gjere. Kanskje eg vil at både mamma og pappa skal gjere det ettersom dei er to av dei viktigaste personane i livet mitt.

Ellers har eg allerede funne navnet på en av ungane eg skal ha i framtida (det må vere ei jente). Navnet er nydelig og litt spesielt. Kjem ikkje til å røpe navnet i fare for at nåken eg kjenner skal ta det fra meg. hehe! Kan røpe at ho kjem til å bli oppkalla etter mamma med en liten vri på. Var ei venninne som ga meg idèen.

Eg har jo omtrent alt planlagt, eg! Heheh!

Har du funne ut ka kid'sa dine skal heite?

5 kommentarer:

  1. Nei, det har eg ikkje.
    Kan sjå for meg deg i brudekjole, på vei opp til alteret :) Du blir nok nydelig uansett ka!

    SvarSlett
  2. Fining! :)
    Har i grunn ikke tenkt så mye på det, men tror jeg kommer til å bli svært opptatt av hvordan bryllupet mitt skal bli etterhvert. Det eneste er sikkert er hva slags musikk det skal være og diverse sånt!

    SvarSlett
  3. haha.. Blir nok litt bridezilla jeg og.. Hver eneste detalj må planlegges.. :)

    SvarSlett
  4. Sv: Ja det er kjempe vanskelig når det ligger i skuffen og frister hele uken! Men tror at hvis man klarer å holde seg vekke fra det i hverdagen så har man kanskje ikke så lyst på det likevel når helgen kommer...

    SvarSlett
  5. kva heiter mor di ?:)

    SvarSlett