15.07.2010

Annonsering

Mange bloggera får ofte spørsmål om annonsering fra bedrifter. Mange dårlige - ett få tall med gode tilbud.

I det siste har eg merka at det er fleire og fleire bedrifter fra Sogn og fjordane som tilbyr meg ting for annonsering. Det er kanskje ingen hemmelighet at dei fleste av leserane mine er fra Sogn og fjordane og eg regner med at dei har fått vite om det.

Å få tilbud fra bedrifter som vil annonsere handla ikkje om ka man fortjener. Det handler om at bedrifta finner nåken som kan marknadsføre deira bedrift på den måten dei ønska. Det er sant at eg har inngått ett sammarbeid med brun og blid no, nåke eg regna med alle skjønte ettersom det har komt opp annonse for dei. Eg har fått ett veldig godt tilbud av dei og eg håper dei får like masse ut av det som eg får.

Det er ikkje skjeldent eg takka nei til tilbud. Eg har fått mange rare, dårlige og spesielle tilbud. Eg har òg fått tilbud om pengesumma, men ettersom eg er veldig lite interessert i å gjere bloggen min til en reklame blogg takka eg nei. Eg er heller ikkje interessert i å tjene penga på bloggen. Eg takka heller aldri ja til bedrifter eg ikkje føler eg vil kunne ha ett forhold til. Ting blir ikkje truverdig då.

Og til alle dåke der ute som blogga kun for å få ting. Det er FEIL innstilling. Eg tenkte aldri før på å få ting, men plutselig dukka det opp maila fra folk som ville sende meg ting.

4 kommentarer:

  1. Eg må berre seie... eg såg deg i garderoben på spenst i berre undertøy. og du burde begynne å gå naken!!!! Herreguuuuuud.. Heldige duuuuuu!

    SvarSlett
  2. Du kan få massevis av ting frå meg, Terese!

    SvarSlett