11.07.2010

Aldri igjen

Det å få vite at en du stolte på, ga all din tillit til og var veldig glad i har fortalt løgn på løgn til deg er nåke av det verste eg veit.

Fekk for ikkje lenge sida vite at en som eg har brukt masse energi og tid på har fortalt mange løgne til meg. Når eg fekk vite det var det som å få ett slag i trynet. Eg følte meg trakka på. Personen hadde misbrukt tilliten min.

Hadde personen nåken gang virkelig hørt på det eg sa? Har personen misbrukt alt eg har fortalt? Har personen fortalt alt vidare? Eg fortalte virkelig private ting om meg sjøl. Tenkt om alt har gått vidare.. alle dei tinga eg ikkje vil andre skal vite.

Koppen rann over for meg den dagen personen sendte melding for å fortelle om alle feila eg har gjort. Det verste var då personen skulle fortelle meg korleis eg burde oppføre meg. Eg gjekk kanskje litt for langt med det eg sa, men personen fortjente det. Eg hadde godtatt så mange løgne og dritt mot meg sjøl at nok var nok.

Kvergang eg ser navnet til personen har eg både lyst å spy og grine. Når eg ser personen blir eg sint.

Du har misbrukt tilliten min - aldri igjen.

7 kommentarer:

  1. Drit i den personen, du fortjena så masse bedre!

    SvarSlett
  2. Drit i vedkommende. Ingen har rett til å fortelle deg hva du skal gjøre! Synd han har misbrukt tilliten din, men får håpe ting du har sagt blir mellom dere. Respektløst iallefall...

    SvarSlett
  3. Er det sant at du og han du var sammen med slo opp på grnn av bloggen din??

    SvarSlett
  4. @Anonym: Hahahah! Unnskyld meg, men dummaste eg har hørt :p

    SvarSlett
  5. Kva er egentlig greia med å alltid skrive om at du ikkje bryr deg om sleske kommentara, og generelt folk som plaga deg? Det ser jo ikkje ut til at du ikkje bryr deg, når du alltid må nevne det i innlegga dine.. Eg tippar at mange av dei som slenger dritt syns dette er knall, og held dermed fram med det. Det beste må vel vere å ikkje nemne det i heile tatt, ignorere dei?

    SvarSlett