06.06.2010

Å ta sjansa

Eg er ei jente med kanskje litt for høge mål til meg sjøl. Eg er veldig målbevisst når eg finner en ting eg har lyst å gjere. Om eg møter en vegg eller to klatra eg over dei framfor å stoppe der. Man finner styrke der man møter motgang!

Eg lika følelsen av å føle at eg har oppnådd nåke. Følelsen av å føle at eg har gjort en forskjell er den beste følelsen eg veit. Det å føle at man har gleda nåken andre.

Eg er veldig heldig med alle mulighetane eg har fått i livet mitt. Eg er veldig glad for dei mulighetane eg har fått og tatt. Dei to siste åra har eg ikkje vert ei jente som har takka nei til muligheta. Verden er en leikeplass!

Det er viktig å ta sjansa her i livet. Bedre å angre på at man har tatt dei enn å angre på an man ikkje har tatt dei.

For å nå drømma og mål i livet må man gripe mulighetane og ta en sjanse. Kanskje det går bra - kanskje ikkje. Men sjansen er verdt å ta!

5 kommentarer:

  1. Man kommer seg sjeldent noen plass uten å ta sjanser.
    Viktig å ha mål og ambisjoner :)

    SvarSlett
  2. Det er på disse innleggene du viser en side av deg som jeg elsker! Fortsett sånn :-)

    SvarSlett
  3. Har du aldri tatt feil valg inni mellom? Virker som om alt går på skinner for deg.. får alt servert på sølvfat

    SvarSlett
  4. @Greta: Ntåh!
    @Anonym: Jo, selfølgelig. Kem gjer ikkje det? Ikkje alt går på skinner alltid. Man legger jo ikkje heile livet sitt ut på en blogg må du huske :)

    SvarSlett