24.06.2010

Svar på spørsmålsrunde

Her er svar på det meste fra spørsmålsrunden. Svarer på spørsmål om trening for seg sjøl. ENJOY! Skjønner ikkje koffor alt det her er så gøy å vite om meg, menmen.

Korleis fekk du jobben som bloggar for Maria?
Det var så enkelt som at dei spurte om eg ville.

Hva gleder du deg mest til i sommer?
Sol, is, venner, grilling.. generelt det å nyte sommaren gleda eg meg til! Gleder meg selfølgelig til Oslo tur òg.

Kan du synge litt av en sang?
Kunne alltids gjort det - synger titt og ofte for vennane mine, men dei spør som oftast om eg heller kan la vere stille. Skjønna virkelig ikkje koffor..

Hva er ditt favoritt pålegg?
KVITOST!

Hva spiser du daglig?
Frukost, lunsj, middag. Heh

Blir du fort brun?
Blir aldri superbrun, men får ganske lett farge.

Hva er ditt beste minne?
Då min kjære tantunge, Christian vart født.

Kan du fortelle om da du var på sykehus med blindtarmen? Hvordan merket du at du måtte reise dit? Hadde du vondt lenge?
Mandagen klaga eg over vondt i magen og influensa følelse. Hadde ikkje sånn super vondt i magen. På mandagskveld fekk eg litt vondare i høgre side på magen, men eg klarte no å sovne. En time seinare våkna eg med verre smerte enn eg nåken gang har hatt! Tok smertestillande så det holdt, men det hjalp ikkje. Eg låg å vrei med i smertehelvette i 6 tima før eg ringte mamma klokka sju på morningen. Ho kom rett bort, drog meg opp av senga og til lege for ho fekk mistanke om blindtarmen med en gang. Sjøl hadde eg ikkje ofra den en tanke. Vi satt hos legen i en time før eg blei akutt innlagt på sjukehuset. Låg på sjukehuset i 4 tima før eg begynte å grine og klarte så vidt å snakke på grunn av at eg hadde så vondt. Då forstod dei alvoret, dopa meg ned så det holdt og to tima etterpå var eg operert. Dei sa seinare at det var på høg tid at den blei tatt ut. Den var sprukken og bakteriane hadde spredd seg litt.. Eg fekk veldig sterke medisina på grunn av at den var sprukken. Reagerte på medisinen, låg og spydde i fleire daga. Tjaa.. det var stort sett den veka!

Hvordan var karakterene dine på ungdomsskolen og videregående?
Karakterane mine på ungdomsskulen var helt ok. Ikkje nåke wonderchild. Kom på vidaregåande og gjekk ut av vidaregåande med 5 seksera. Resten var stort sett 5ara.

Musikktips?
Spice girls - wannabe. heheheh, neida. Skal snart lage ei spilleliste med musikk og dele.

Er det sant at du ikke tørr å gå uten sminke i offentlighet?
Ååå.. herremin.. Jada. Eg gidde alltid å sminke meg før eg går ut døra. Nei, off. Kan ikkje telle gangane eg har gått uten sminke i offentlighet.

Hvordan er en vanlig dag for deg?
Det skal eg heller svare på i ett eige innlegg eller nåke sånn.

Jobbar søstra di på spenst? (Ho som har corebar på torsdaga)
Neeeei. Det er Janne Elin (som eg har skreve om på bloggen før)

Kan ikke du begynne med outfit bilder?
Lol, nei. Eg blir flau av å ta det.. og ikkje minst for å legge dei ut!

Ultimate partysang?
Spice girls - wannabe. Tulla ikkje en gang!

Kva gjer deg glad?
Eg er ikkje av dei som er så vanskelig å gjere glad. Eg blir glad av alle mulige rare ting!

Kva gjer deg sint/sur?
Urettferdighet. At eg av og til berre ser på andre gjere ting i stede for å ta ett tak sjøl (om eg er sliten gjer eg lett det sjøl om eg egentlig burde ta ett tak sjøl).

Vekas høgdepunkt?
Eg har tre. Isabell i Førde, Hege i Førde og å få trene igjen.

Er det sant at du har fall i håret?
Indeed. Hadde pinnestritt hår før, men har fått fall i det dei siste åra.

Bur du i Førde eller Kristiansand?
Eg bur i FØRDE! Firda som var tullete og blanda ting.

Er håret du har på headeren ditt naturlige eller er det glatta?
Det er glatta. Fæl uvane. Burde lære meg å gå med håret mitt sånn som det egentlig er.

Kortid begynte du med blogging?
For to år sida. Cirkus.

Når fekk du så mange leserar?
I fjor sommar tok det seg opp.

Kor mange venner har du som du stoler 110 % på?
Eg er ei jente som har vanskelig for å stole på folk og dermed holder eg meg til veldig få (ofte ingen) når det gjelder ting som er vanskelig.

Er det noke du savner? Personer, epoker, ting..
Når eg var liten, hang kun med kompisane mine, fann på idiotiske ting som å male innsida på fjøsen til naboen, ikkje føle ei einaste bekymring, ikkje ha annsvar. Selfølgelig liker eg annsvar og det livet eg lever, men alle savner vel barndommen sin av og til?

Noke du føler du mangler i livet?
Eg velger å tenke på dei tinga eg har i livet mitt framfor det eg ikkje har.

Ka får deg til å føle deg vel?
Trening, venner og familie.

Er det ting du ønsker du skulle gjort, men ikkje gjorde?
Er ei rekke persona eg gjerne skulle skjelt ut.., ei rekke persona eg gjerne skulle gitt en klapp på skuldra til og sagt "du er fantastisk", det angrer eg på at eg ikkje gjer når eg burde gjere det!

Beste maten du veit?
Mamma sine heimelaga kjøttkaker med masse brun saus og potete. Namnam

Verste maten du veit?
Hmm.. eg ete ikkje mat eg ikkje lika, så usikker.

Om du har lest det her skal du få en klapp på skuldra! Så legg igjen en kommentar om du har lest alt.

9 kommentarer:

  1. Jeg leste alt, åh så flink jeg er ;)

    SvarSlett
  2. Leste alt eg òg, jammen e eg flink, eg! :-D

    SvarSlett
  3. Wee! Du skal fiske med meg i sommar og, hihi ;)

    SvarSlett
  4. Du kunne dødd av blindtarmen ikkje sant?

    SvarSlett
  5. Jeg har lest alt, of visste det meste fra før :) Haha. Merker vi er skremmende like på en god del ting!

    SvarSlett
  6. SÅ FLINKE DÅKE ER :D

    @Amalie: joo, det kan man.

    SvarSlett
  7. først får eg kjeft av deg på facen at eg enda er oppe, men no Kommentere eg i tillegg så no er eg tilgitt og God natt snuppi! :P

    SvarSlett