06.06.2010

Sommarfest i Sunnfjord


Eg er en veldig, veldig stolt arrangør av Sommarfest i Sunnfjord. Besøkstalla var kjempebra! I tillegg har vi fått masse skryt. Eg fekk heldigvis vert der heile kvelden i går. Reiste til Førde litt før dørene opna og var der til siste slutt. Eg kosa meg veldig! Sprang rundt å filma en del som vi skal ha.

Det var forøvrig så masse folk at det eine sekundet kunne eg sjå nåken eg kjente og om eg snudde meg i nåken sekund så var dei vekke blandt alle, men det synes eg er berre ett godt tegn. Det var helt sjuuuk stemning når Donkeyboy var på scena. Dei var sist ut og det var jo så klart då folk var mest på an.

Ellers så trur eg at eg aaaaldri har fått så mange spørsmål om det går med meg, men eg fekk jo òg vite at man kan dø av sprukken blindtarm. Men.. heey, eg lever i beste velgåande!

Helt på slutten av alt i går kunne eg ikkje anna enn å glise. Eg er så sinnsjukt stolt over å ha vert med på å få til nåke sånt! Så no ser eg berre fram til neste år og satsa på at eg ikkje får nåken sjukdomma eller må operere nåke då. Nåken som veit om det er fleire ting i kroppen som kan skje helt uten grunn? Berre sånn at eg veit det på forhånd liksom. Altså.. som du ikkje kan forebygge ved å ikkje stresse for masse osv.

7 kommentarer:

  1. Sommarfesten var sinnsjukt bra! :D Du har iallefall god grunn til å vere stolt!

    SvarSlett
  2. Uff.. tenk at man kan dø av det då...

    SvarSlett
  3. JA! eg ombestemte meg og reiste på sommarfesten alikevel, og det var en SUPER KVELD!!! Du har mykje å vere stolt av, angra ikkje eit sekund på at eg reiste! Gler meg allerede til neste år eg òg! :-D

    SvarSlett
  4. Du har all grunn til å vere stolt! Spesielt lørdag var AWESOME :)

    SvarSlett
  5. Kan ikke du fortelle litt mer om hva som skjedde når du havnet på sykehuset?

    SvarSlett
  6. @Astrid: Så ufattelig bra :)
    @Henriette: Lika da! :D

    SvarSlett
  7. @Aina: Kanskje eg skal skrive ett innlegg om det :)

    SvarSlett