10.06.2010

Sol, sommar og varme

Åååh, herregud for en fantastisk dag eg hadde i går! Trudde eg kom til å sitte aleine i leiligheta heile dagen. Måtte opp klokka åtte for å ta stinga etter operasjonen. Arret er mega ekkelt å sjå på no. Reiste til Førde og bortom dei på jobb en tur for å seie hei ettersom eg ikkje skal vere på kontoret resten av sommaren. Reiste bort i leiligheta og rota litt før eg la meg ut i sola. Deilig, deilig!

Einaste som var lite kult var å ligge med ett plaster på magen.

Jo, forresten.. en ting til som er LITE kult. Rema 1000 ligge rett nedafor meg og dermed er det litt down å ligge ute i bikini.

Så kom en av dei bedre av det mannlige kjønn til Førde. (Nei, vi er ikkje sammen eller nåke lignande, han er bestekompisen min). Eg lo av han for at han gjekk med joggebukse og gensar i 30 varmegrader og måtte eviggjere øyeblikket.

Vi gjekk tur før vi reiste opp til Anne og satt der litt før Anne reiste fra oss!

Så reiste vi bort til meg, åt jordbær, jabba om livet og sola oss.

Oooog etter det møtte eg jammen meg to søte jente. Vi reiste på sex and the city 2. Den var fantastisk! Eg elska den. Mange som synes den var dårlig, men eg blei absolutt ikkje skuffa! Grein og lo om kverandre.

Når eg kom heim til meg sjøl sovna eg etter 15 minutt. Einaste eg gjorde var å fjerne sminke og pusse tennene.

Så begynte eg på jobb igjen i dag! Var kjempe godt å vere tilbake.

I tillegg begynte eg no på turistinformasjonen for sommaren. Skal tilbringe heile sommaren her inne! Er faktisk ikkje en så gale plass å jobbe. Einaste var at eg i dag hadde glømt en del ting og engelsken var litt vanskelig med en gang, men det kjem man fort inn igjen i! Fekk til og med nesten ett jobb tilbud som gjelder sosiale media. Kanskje eg berre skal lage meg en karriere innen sosiale media og internett? Hehe. Neida. Har lyst å jobbe med nåke anna òg.

Når eg kom heim til meg sjøl venta mamma og tantungen min med mat. Kos! Ganske greit å bu for seg sjøl, men ha en mamma som venta med mat. Ikkje at det skjer så ofte, men aanyways!

No skal eg jobbe litt med Maria Haukaas Storeng sin blogg før eg skal slappe av resten av kvelden. Er faktisk litt sliten i dag!

Korleis har dine daga i det siste vert?

9 kommentarer:

  1. Mine dager har vert veldig bra. Sykt bra med Maria bloggen forresten! Er det du som skriver alt?

    SvarSlett
  2. SO bra du kosa deg, vennen! :) <3

    SvarSlett
  3. @Ulrikke: Skriver meste parten. Vi deler litt på det i tre parta :)

    SvarSlett
  4. Haha, faaantastisk bilde av meg og Henriette ass:P

    SvarSlett
  5. @Ingvil: Jaaa, knooow :D Hihi!

    SvarSlett