13.06.2010

Søndag

Til tross for at det er søndag har eg faktisk fått litt ut av dagen. Eg sov så godt i dag tidelig at eg ikkje kom meg opp av senga før klokka var 12 og då satt eg først å hørte på nye albummet til Maria Haukaas Storeng (som er fantastisk. Elsker alle sangane!). Ut over dagen rydda eg, støvsuga og trente på å gå i dei her skoa;

Dei er 12-13 cm på helen. Klarer egentlig å gå i sko som er så høge, men dissa sliter eg med. Må berre lære meg å gå med dei for dei er så fiiine!

Så gjekk eg laaang tur med Cecilie. Det var kos! Den jenta kan få en stein til å smile.

Så tok vi faktisk sol. Er ikkje ofte eg gjer det, men deilig å gjere det inni mellom. Føler meg så masse bedre med litt farge på kroppen.

No har eg blogga for Maria Haukaas Storeng og resten av kvelden skal eg berre slappe av.

Det er plateslipp av Maria Haukaas Storeng si tredje plate i morra. Den er fantastisk og annbefala alle å kjøpe den! Kan legge ut linka i morra til kor dåke kan kjøpe. Er virkelig nåken skatta på den cden. Skal du kjøpe den?

Ooog dåke må sjå ett søtt bilde av ho fra då ho snakka med meg i går. Ser i alle fall ut som om eg er morsom å snakke med på telefon!

Ho er skjønn!

6 kommentarer:

  1. Eg e sjalu på både deg og Cecilie, eg vil og vere me :( <3

    SvarSlett
  2. @Hege: Men du kjem jo på torsdag og då skal du få vere med så masse du vil :)

    SvarSlett
  3. Love the shoes!
    Love you!

    Har såklart kjøpt plata :-D Den er fantastisk.

    SvarSlett
  4. @Ingrid: Knooow! hihi!
    @Cathrine: love you 2!

    SvarSlett