25.06.2010

Sliten

Eg er veldig sliten for tida. Livet mitt har vert veldig ensidig i det siste. Eg har lyst på nye utfordringa. Eg har lyst å prøve på nåke nytt i livet mitt. Trur eg har ett behov for utfordringa. Enten innen trening eller kverdagslivet. Om eg ikkje har ei utfordring forann meg begynner eg fort å kjede meg.

Når eg begynner å "kjede" meg med livet mitt begynner eg å bruke energi på unødvendige ting. Eg begynner å tenke på ting eg ikkje burde tenke på, ta til meg ting eg ikkje burde ta til meg og gjere alt for masse ut av ting.. dermed blir eg sliten psykisk.

Eg har veldig lyst på nye treningsutfordringa, så om nåken har tips, så tar eg gjerne i mot! Gjerne treningsforme som eg kan gjere ute. (Eventuelt om nåken som er gode på egentrening har lyst å trene med meg tar eg dåke veldig i mot!)

Eg kjenner at eg gleder meg veldig til å komme til Oslo om to veke! Greit nok at eg kun skal vere der i nåken få daga, men eg får alltid en ny gnist etter Oslo daga med Cathrine.

5 kommentarer:

  1. jeg hadde gjerne trent med deg, men det måtte blitt du som trente meg.. jeg bor kanskje litt langt unna daa, menmen :-)

    SvarSlett
  2. Hadde gledelig trent med deg! :-)

    Håper ting går bedre fremover iallefall, og at du finner noe som gir deg utfordringer du kan mestre.

    Gleder meg sykt til besøk! Klarer ikke vente. Vi skal få det GØY! :D Har SÅ mye å vise deg, hahaha. <3

    SvarSlett
  3. Prøv hoppbakkene på Skilbrei..... Lover deg, det vil du kjenne i en uke etterpå!

    SvarSlett
  4. Å, sånn føler jeg det også for tiden. Har lyst å prøve noe nytt, ikke bare gjøre det samme gamle.
    Jeg er også veldig glad i å trene. Noe som jeg fikk skikkelig sansen for som jeg prøvde noen uker med fotballen er Kick Boxing, det var utrolig kjekt og så fikk man trent hele kroppen. Noe jeg også liker er jogging da, og nå som det er sommer kan du jo dra på sykkelturer. Eller så kan du melde deg på et Aeribic kurs, eller begynne på treningsenter. Wii fit er også god trening. ;-)

    SvarSlett
  5. @Cathrine: Det tvila eg ikkje på at du har :D
    @Benedicte: Tusen takk for tips! Kanskje eg skal dra med meg nåken dit!
    @Anne-Marte: Er allerede medlem på treningssenter og har nok prøvd alt du sa der. Hheehe. Kick boxing er helt sjuuukt bra trening!

    SvarSlett