16.06.2010

Null trening

Grunnen til at eg blogga så lite om trening fortida er på grunn av at eg ikkje har lov å trene. Etter at eg fjerna blindtarmen fekk eg beskjed om å ikkje trene på tre veke. Einaste eg har lov til er å gå tur.

Eg synes det er dødskjedelig å ikkje få trene og merka at eg mista veldig masse energi på grunn av det. Merker spesielt at eg er trøttare enn eg pleier. Sovna som oftast når eg kjem heim fra jobb. Når eg er vandt til å trene så pass masse som eg egentlig er er det veldig vanskelig å holde seg unna trening! I går foreksempel var det like før eg reiste på trening.

Heldigvis får eg trene igjen om 6 daga! Eg gleda meg veldig til å komme i gang igjen. Skal bli utrulig deilig.


Så vil eg sei tusen takk for søttande kommentara og mail anngåande forje innlegg. Eg setter så sinnsjukt stor pris på det!

4 kommentarer:

  1. Gleder meg til å lese om trening igjen!! :-)

    SvarSlett
  2. Så rart at det går an å glede seg til trening. Er det virkelig sant at man blir mindre trøtt? Isåfall bør jeg jo begynne, sovner jo hveeer ettermiddag. Ai. Oh, btw, de som skriver stygge kommentarer og mail til deg kan bare gå og henge seg over et bål. Du er ei skjønn jente :)

    SvarSlett
  3. @Veronica: Er berre å komme seg inn i trening, så gleder man seg :) Og JA! Man blir mindre trøtt. Eg blir i alle fall det.

    Hahah, awww! Du er skjønn!

    SvarSlett