17.06.2010

Looove oh love

I dag har eg rydda ett lager på turistinformasjonen som det såg ut som om ei bombe hadde gått av på. Seriøst. Det har låge kasse og brosjyre ut over heile golvet. Eg har egentlig ikkje lov å løfte særlig tunge ting etter operasjonen min enda, men eg var så frustrert over alt rotet der bak. (DET er ikkje ofte eg er) Kjente etterpå at eg kanskje ikkje burde løfta så masse tungt på en gang, menmen. Gjort er gjort!

Ellers har eg bestilt flyreise til Oslo noo! Eg skal besøke ei av dei beste personane som går på den her jorda, Cathrine. Eg gleda meg. Er ikkje i tvil om at det kjem til å bli gøy. Er berre en torsdagskveld til søndags formiddag, men bedre enn tingen ting! Vi skal nok finne på masse gøy ;)

I dag er sånn ca første gang på ett halvt år eg ikkje har følt for å sove når eg kom heim fra jobb og derfor klipte eg en av buksene mine. Eg har nesten ingen shortsa, så why not. Brukte aldri den buksa uansett.


Er ikkje ofte eg er kreativ med kle, men jammen kan eg slå til av og til. (Uten at det var så kreativt, menmen)

Nåke av det eg hata mest i verden er kjærestepar som nettopp har blitt sammen og i kveld skal eg vere med ett. Det blir så bløtt og fløtete med litt krem på. Nåken som vil komme å kose med meg? Eg er ledig!

No lurer eg på planane til leserane mine for sommaren?

Sjøl skal eg berre den lille turen til Oslo, ellers skal eg jobbe.

7 kommentarer:

  1. Jeg melder meg veldig frivillig til å kose med deg ;-);-)

    SvarSlett
  2. Heyheyhey, du skal ikkje berre det. Du skal på hyttetur og roadtrip med meg!

    SvarSlett
  3. @Anonym: berre tulla dåååå.
    @Henriette: Jaa, men skal eg nevne ALT eg skal i sommar? Sånn med venna og sånn? Då blir det ganske masse! Hoes over broes <3

    SvarSlett
  4. Eg skal nok jobbe ein del, så skal eg til Bergen på Topp20 iallefall! :)

    SvarSlett
  5. Kos deg i Oslo, Terese! :) Sjøl skal eg nok jobbe mesteparten av sommaren, med en liten tur til vakre Lofoten. For dei som ikkje har vore der, anbefalast verkeleg!!!!

    SvarSlett
  6. Jeg gleder meg til du kommer! :-) Det blir gøøøøy! Lenge siden vi har fått funnet på noe nå, så blir koselig p se deg igjen (Ja, jeg synes 5 og en halv måned er LENGE)

    Synes shortsen ble fin! Hadde faktisk ikke klart å gjøre noe så enkelt selv, haha.

    Planer for sommeren? Tja, du kommer jo ;-) Det er vel ganske enkelt det eneste utenom jobbing frem til skolestart. Forhåpentligvis nyte solen ellers, og kanskje noen konserter og ting som skjer i byen!

    SvarSlett