12.06.2010

KONGE

Sommarfest etterfest var helt konge i går! Det var dansing på bordet, latter og live musikk. I tillegg var det gratis drikke og då har det en tendens til å ta litt av. Kom meg ikkje i senga før nærmare halv fem i dag og fekk alt for lite søvn i forhold til ka eg trenger, så har gått å gjespa i heile dag.

Det mest gøye som har skjedd i dag (og egentlig heile veka) skjedde rundt fire. Ei venninne ringte meg, men var det ho? Neii, det var ingen andre enn ei av dei eg ser mest opp til her i livet; Maria Haukaas Storeng! Fekk sjokk og var nesten sikker på at eg skulle gå i bakken. Jada, eg har snakka ganske mange ganga med ho no, men kicket er like stort kvergang! Tre jenter eg kjenner hadde planlagt det "lille" sjokket mitt før på dagen.

Eg kan på samme tid fortelle om tidenes overraskelse som eg og ei anna ga til en av dei som planla det sjokket eg fekk i dag. Cathrine heite vedkommande.

Det var bursdagen hennas. Eg kom med fly fra Førde til Oslo for å feire den, så vi var tre jente som skulle ut på middag. Eg hadde store problem med å holde overraskelsen hemmelig så lenge som vi gjorde for vi kunne kun fortelle det til nåken få for å unngå at ho fekk vite om det.

Når vi kom der vi skulle spise var vi tre, men hadde bestilt bord til fire ettersom overraskelsen var en person. Ho reagerte ikkje på at betjeninga spurte om vi ville vente med å bestille til 4. person kom og reagerte heller ikkje nåke særlig på det at vi ba ho skifte plass når ho hadde satt seg ned av en veldig usaklig grunn vi kom opp med. Når eg såg overraskelsen komme inn døra heiv eg en pakke på ho som skulle distrahere ho til å ikkje sjå bak seg og det her skjedde:



Det er den beste "gaven" eg nåken gang har gitt til nåken. Eg veit med meg sjøl at Cathrine kjem aldri til å gløyme den dagen. Det var helt fantastisk!

Har du nåken gang blitt så overraska før?

6 kommentarer:

  1. Kan iallefall skrive under på at jeg ALDRI glemmer det! Var litt morsomt å få gjengjeldt det litt i dag :-)

    Haha, tenkte liksom at det var jo mye morsommere at du fikk snakke med henne selv enn at jeg hilste tilbake som vanlig :-D

    Dør av bursdagsfilmen! Maria er så snill!

    SvarSlett
  2. Hihihih. Kommer aldri til å glemme den dagen :)

    SvarSlett
  3. Må ha vert litt av et sjokk ja, flotte venna du har Terese! :-D

    SvarSlett
  4. Cathrine: Hih, det var uten tvil veldig morsomt! Du veit no korleis eg blir av sånne ting :p

    @Therese: neeeii, ikkje eg heller :)

    @Astrid: eg har veeeeldig flotte venna!

    SvarSlett