28.06.2010

Instruktør på Spenst?

En del av leserane mine har fått med seg at Spenst Førde søker instruktøra til høsten og en del har tydeligvis fått for seg at eg har fått jobb der. Fekk nåken maila forje veke der det stod "gleda meg til å komme på timen din på spenst til høsten"

Eg har verken søkt eller fått jobb der. Først og fremst trur eg ikkje eg hadde klart en sånn jobb. Trur ikkje eg hadde vert flink nok. Eg er òg usikker på om tida hadde strekt til. Eg har tross alt studie på sida av jobb og dermed er eg opptatt med undervisning to kvelda kver tredje veke og det kan gjere at ting kræsja. Eg er heller ikkje så fleksibel på dagtid (som eg har skjønt at dei ønska).

Det hadde vert utrulig artig å jobbe som instruktør og det er utrulig mange hyggelige folk som jobba på spenst fra før av så eg tvila ikkje på at det er ett godt arbeidsmiljø. Eg hadde gjerne laga meg tid til det, men så er det nåken andre faktora som stoppa meg uten at man trenger å gå nærmare inn på deet.

5 kommentarer:

  1. Eg har høyrt at du har fått jobb der og var tenkt å begynne å trene der om du skulle begynne som instruktør :-P eg blir liksom motivert av å lese det du skriv om trening og kva hadde eg ikkje blitt om eg gjekk på timen din då?? :-P

    SvarSlett
  2. Virker sykt gøy å vere instruktør daa!

    SvarSlett
  3. Jeg tror du hadde passet som instruktør :-)

    SvarSlett
  4. BLIIIIIIIIIIIII INSTRUKTØØØØØR

    SvarSlett
  5. Du hadde absolutt passet i jobben, men sikkert greit å ha litt fritid :-) Du gjør jo allerede veldig mye! Kanskje noe du kan gjøre når du er ferdig med fagene du skal ta og lærlingtid! :-)

    SvarSlett