20.06.2010

Helga mi

Eg har knapt tenkt på bloggen den her helga. Eg har kosa meg med venna framfor bloggen. Fredag henta Hege og Sander meg på jobb, så kosa eg meg ei stund med dei. Har fått en del spørsmål om det er sant at "eg ikkje tørr å gå uten sminke" - det er feil. Eg gjekk uten sminke på jobb og i sentrum på fredag og det hende ofte at eg ikkje gidde å ta på meg sminke når eg skal på jobb.

Ut over kvelden på fredag var det duka for jentekveld (..+ Sander), så då kosa vi oss med vin og litt anna.

Vi reiste faktisk ut en tur, men eg og Ina stakk å kjøpte oss mat før vi reiste bort til meg. (Der vi fann ut at eg hadde glømt nøkkelen hos Hege og måtte terrorisere Sander med telefona for å få nøkkelen. HEHEH! Berre sånn at det er sagt så er eg en distre person og det er ikkje første gangen eg har gjort det liksom.)

Lørdag skulle eg i utgangspunktet opp til Hege for å berre hente tinga mine, men det blei til en tur ned i sentrum før vi gjekk på Bekkjavatnet (DEILIG tur!) og fort var 7 tima gått. Fann ut når vi var på vei opp på Bekkjavatnet at kondisen min er ingenting å skryte av til tross for at eg er veldig treningsvandt.

På kvelden blei det ROADTRIP til Florø (av alle plassa) med tre venninne. Eg var i utgangspunktet ikkje tenkt å vere med, men bedre å vere sosial enn å sitte heime å sture.

Hege og eg konkluderte med at vi trenger i alle fall ikkje alkohol for å ha det gøy. Vi er ganske så flinke på å underholde oss sjøl.


Så, kjære leser, korleis har di helg vert?

Forresten(!!) i morra får eg begynne å trene!

7 kommentarer:

  1. VI VIL HA SPØRSMÅLSRUNDEEE!!!!!

    SvarSlett
  2. Enig med hahahah!!!!!!

    SvarSlett
  3. @hahahah og anonym: samme person eller? :p

    SvarSlett
  4. Jeg er faktisk enig med de over. Spørsmålsrunde hadde vært gøy :)

    Høres og ser ut som om du har hatt en veldig fin helg, jeg har hatt en fin helg!

    SvarSlett
  5. Jeg har hatt en herlig, men slitsom helg :-) Merker at jeg helst ikke vil jobbe i morgen...

    SvarSlett
  6. Virker som om du er sykt sosial! Jeg liker det :-)

    SvarSlett
  7. @Ingrid: Kaaanskje eg setter det igang :)
    @Cathrine: Det skjønner eg ;)
    @Stine: Har vert det i helga i alle fall ;)

    SvarSlett