21.06.2010

HEEERLIG!

Var på første trening på tre veke i dag! For dåke som ikkje har fått det med dåke så har eg ikkje hatt lov å trene etter blindtarm operasjon.

Skal innrømme at det var litt tungt å reise på trening igjen. Trur det blir litt sånn i begynnelsen - har jo vert den sofagrisen i det siste. Det var ubskrivelig deilig å vere tilbake! Eg trente i to tima. Tok den ikkje så veldig hardt ut for fekk beskjed om å ikkje gjere det den første veka, men sliten blei eg!

Om eg hadde fått vondt i magen mens eg trente måtte eg ha venta lenger med treninga, men det fekk eg ikkje. Elska det! Eg er lykkelig no, seriøst. Gleda meg masse til å reise på Step2 på spenst igjen.

Eg sov kun tre tima i natt og har vert megatrøtt i heile dag. Venta besøk no og uten dagens trening hadde eg nok sovna.

Eg er sånn ca så glad som eg var når det her bildet blei tatt!

Har du fått trent i dag?

4 kommentarer:

  1. Hahhahaahahaha lol

    SvarSlett
  2. Så gøy å være tilbake i trening!

    SvarSlett
  3. Får ikke du vite22. juni 2010 kl. 04:15

    Hva betaler spenst deg for å nevne de i innleggene dine?

    SvarSlett